Sunt mandra

By | 1/17/2012 12:33:00 p.m.
Buna!

   Astazi o sa va arat ceva ce saptamana trecuta m-a lasat cu gura cascata:
   Poate parea insignifiant,dar pentru mine este destul de important.Am reusit sa fac o persoana care numea machiaj doar aplicarea unui ruj pe buze,sa foloseasca toate aceste minunati:corector radiant(am vorbit aici despre el),Urban Decay Primer Potion(despre care am vorbit aici),una din pensulele pentru machiaj de la Eco Tools(am vorbit aici despre ele) si paleta Oh so Special(am vorbit aici despre ea)
   Dupa ce am vazut ca exista dorinta am invatat-o cum sa foloseasca fiecare pensula,si la ce foloseste fiecare dintre ele,ca sa nu mai fie nevoie sa foloseasca pensula pentru corector la aplicarea fardurilor.

   Voi ati reusit sa schimbati invreun fel parerea sau obiceiurile celor din jurul vostru?
Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com