Another "Radiant" review

By | 2/18/2011 11:36:00 p.m.
Hi!
Aceasta e a 2-a incercare de a posta ,prima a esuat din cauza unei pene de curent.Eh,am trecut cu bine peste cele 10-15 minutele fara curent ,realizand un brainstorming.
Astazi o sa va vorbesc despre anticearcanul de care sunt suuuuper incantata ,dar si despre creiunul de ochii ,pe care le-am achizitionat recent.
Anticearcanul:
~de ce DA:este primul anticearcan care imi place cu adevarat, dupa cel de la Jade pe care din nefericire nu l-am mai putut achizitiona
                  mentiunea "all day wear" inscriptionata pe ambalaj nu este pusa doar de mantuiala,asa cum este pe alte produse(vezi Rimmel,etc.),si chiar daca nu rezista "all day" ,poti sa fii sigura ca 6-7 ore tot va fii acolo,intact,mai ales daca stii sa-l aplici
                 consistenta este cremoasa si iti permite o intindere excelenta
                 pretul este mult prea mic  pentru  calitatea si cantitatea sa
~de ce NU:exista posibilitatea ca nefiind un produs dermato-cosmetic sa nu fie compatibil cu toate tipurile de piele,pentru ca pana la urma vorbim despre o zona extraordinar de delicata;nici eu  si nici mama mea nu am avut probleme cu el ,noi chiar avand o piele "extra" sensibila nu doar in zona ochilor,dar am vrut sa precizez asta.
Creionul de ochii-are culoare brun deschis,cu tenta de auriu(o culoare foarte placuta)
~de ce DA:daca vreti creioane cu adevarat rezistente puteti sa le incercati pe cele de la "Radiant" pentru ca rezista foarte mult chiar si fara baza
                  are o textura cremoasa si se aplica foarte usor
                  are 2 capete,la cel de-al 2-lea fiind un buretel pentru estomparea culorii(foarte simpatic si folositor)
-de ce NU:tipul de creion nu este tocmai pe placul meu:partea externa foarte tare si rigida si cea interna(mina)cremoasa;datorita partii rigide in momentul ascutirii trebuie sa fii foarte atent sa nu rupi varful..sau sa realizezi un varf,pentru ca de multe ori,fiind foarte cremoasa mina nici nu se ascute