Cu si despre baze de machiaj!

By | 9/29/2011 09:24:00 a.m.
Neata!
Ma gandesc de multicel sa realizez aceasta postare,dar am zis sa mai astept ,sa mai dau  niste sanse ca nu cumva sa scriu prostii.
O sa va vorbesc in paralel despre:

Urban Decay Primer Potion                                                             Radiant eye-primer












 O sa incep cu cel pe care l-am folosit cel mai mult,si anume pe cel de la Radiant.Costa ~23 de lei(foarte accesibil) si promite sa iti faca fardul sa reziste pana la 8-9 ore.Eu va pot spune ca diferenta dintre cu si fara acest primer la mine este evidenta:daca nu il aplic fardul in ~3 ore se strange si machiajul e "ruinat".Cel mai mult a rezistat de revelion unde am dansat nonstop,iar cand m-am intors acasica(6 a.m.) fardurile erau acolo unde le asezasem eu,fara sa se fi strans sau sa-si piarda din intensitate(care a crescut datotita lui).Singurul lui defect ar putea fi acela ca daca nu stii sa il aplici risti sa nu te ajute de loc:o cantitate prea mare nu te ajuta la blending si o sa faca fardul sa se stranga mult mai repede.Deci atentie mare:MAI MULTA CANTITATE NU INSEAMNA MAI MULTA REZISTENTA!
  Cel de-al 2-lea(UDPP) nu l-am cumparat,ci l-am castigat la un concurs organizat de cei de la e-cosmetic.ro  .M-am bucurat atat de tare ca l-am castigat incat incepusem sa sar prin casa de fericire.Pe cine auzeam vorbind despre el,ii aducea numai cuvinte de lauda,asa ca era in wishlist-ul meu.Ma bucur atat de mult ca nu a fost nevoie sa il cumpar,deoarece nu sunt foarte multumita de efectele lui,asa ca as fi regretat aceasta investitie.
      Ce nu-mi place?Nu intensifica aproape deloc culorile fardurilor,nu rezista cat ar trebui:dupa 3-4 ore fardul incepe si dispare de pe pleoape,sau si mai rau,se strange.Poate ma asteptam eu la mai mult de la el,dar din punctul meu de vedere nici nu se compara cu cel de la Radiant,raportul calitate/pret fiind unul foarte prost realizat.
       Eu nu o sa cumpar UDPP dupa ce o sa se termine,dar cu siguranta o sa merg luna aceasta la B&B sa imi mai iau o cutiuta de Eye-primer de la Radiant,cred ca prima cutiuta ar fi rezistat mai mult daca mami meu nu se invatat sa il foloseasca (acum nici nu concepe sa nu il foloseasca,i se pare ca nici nu ii sta fardul pe pleoape:)) )
      Cred ca sunt prima care face un review negativ pentru UDPP(pana acum toate review-urile pe care le-am citit m-au facut sa mi-l doresc,si chiar simteam nevoia sa va spun ca exista si persoane care nu sunt incantate deloc de el.
      Sper ca nu v-am distrus toate visele vu privire la UDPP.Hahaha!

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com