My present from La Boheme

By | 1/16/2012 09:31:00 a.m.
Neata!

        Astazi o sa va arat ce am primit de la Mona:
         In ordine din stanga in dreapta:o brosa absolut adorabila in forma de floare,o pereche de cercei papagal pe care o sa-i port la vara(sunt prea veseli pentru vremea de afara),o brosa cu flori din fimo(o port mai tot timpul datorita culorilor care ma binedispun) si un accesoriu de par,care initial speram ca e  brosa ,dar pe care promit ca o sa-l fac brosa(parul meu nu prea sta prins)+(o rochita adorabila rosie,dar pe care nu am avut cum sa o pozez pentru ca nu am purtat-o)
        Cadoul este castigat la concursul din octombrie pe care Mona l-a realizat pe blogul ei,dar eu am intrat in posesia lor undeva prin decembrie,darorita celor de la Posta Romana care s-au gandit ca nu au de ce sa mi-l aduca mine,returnandu-il ei.

        Voi ce ati mai primit in ultima perioada,in afara de cadourile de Craciun?


Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com