Pensule de machiaj de la Ecotools

By | 11/24/2011 10:00:00 a.m.
Neataaaa!
Pentru ca v-am promis un review al pensulelor pe care le-am achizitionat de pe iherb.com asta o sa fac.
Ce avem aici:
 Acesta este setul de 10,15$ si cuprinde cea mai pufoasa si moale pensula pentru pudra pe care eu am incercat-o.Asa cum i-am spus si mamei,cred ca acest set merita cumparat doar pentru pensula de pudra,dar nici cea unghiulara nu e de lepadat.Despre pensula pentru corector nu va pot spune foarte multe pentru ca asa cum probabil stiti eu nu folosesc prea des fondul de ten,asa ca nici corectorul.Peria si pieptanul pentru sprancene sunt mai mari decat cele obisnuite ,motiv pentru care-mi plac mai mult decat celelalte,iar pensula pentru fard este una buna,nu exceptionala...eu nu o folosesc asa mult
 Aici avem setul de 7,22$-Acesta cuprinde 5 pensule pentru machiajul ochilor,asa cum am spus si la pensula pentru pudra,perii sunt foarte moi,iar pensulele sunt foarte pufoase.Mie cel mai mult imi place a 3-a  pe care o folosesc la blending ,in ciuda faptului ca este pentru iluminare.Primele 2 pensulici sunt pentru machiaje pretentioase,care cer accente exacte,iar ultimele 2 sunt mai pufoase si eu le folosesc in functie de ce-mi doresc pe moment.Daca o sa dati pe poza pentru a o mari o sa vedeti ca pe cea de-a 2-a scrie "shade",si aici voiam sa ajung si sa va spun ca mi se pare un lucru foarte bun ca pe fiecare pensula sa  scrie "destinatia" ei,chiar daca nu este folosita exact la acel lucru.
Asa arata pensulele impaturite .
Sunt foarte usoare,deci si foarte usor de carat.
Ce mi-ar fi placut mai mult ar fi fost ca pensulele pentru machiajul ochilor sa aiba cozile mai lungi,dar nu-i bai.

Imi mai comand de la ei?Daaaaa,acum in decembrie vreau sa fac o noua comanda,asa ca daca va doriti ceva si nu aveti card,sau vreti sa nu mai platiti integral cei 4 $ transport astept sa imi scrieti,ori pe mail ori intr-un comentariu.

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com