Unboxing NUK - produse pentru bebelusi

By | 5/03/2020 05:03:00 p.m.
   Cand am inceput blogul eram in clasa a 11-a si niciodata nu mi-am imaginat ca o sa va vorbesc aici despre produse pentru bebelusi, dar iata ca a venit momentul.

   Multe mamici sunt familiarizate cu brandul NUK, eu pana nu am ajuns la evenimentul Dad To Be    Academy habar n-aveam de ei, spre rusinea mea de viitoare mamica. Am discutat atunci cu reprezentantul lor si mi-a arata minunea : pompa de san NUK Nature Sense, explicandu-mi de ce se diferentiaza de celelalte de pe piata. Cand am ajuns acasa am citit review-urile si mi-am dat sama ca da, asta este produsul pe care mi-l doresc pentru a ma ajuta sa il pot alapta pe Matei inca din primele zile de viata.
    Inainte sa nasc am primit de la ei un pachet cu o groaza de bunatati si vreau sa vi le arat si voua, urmand ca dupa aceea (odata ce ma familiarizez cu ele) sa vin si sa va vorbesc despre fiecare in parte.

Zambiti,merita! Astept intrebarile, sfaturile si criticile voastre pe sudessasblog@yahoo.com