Dad to be academy - Scoala pentru viitorii tati

By | 2/21/2020 07:43:00 p.m.
    Ok, sunt gravida. Ne-a luat doar o luna sa ne obisnuim cu gandul, cel putin mie. Ne doream copii, dar nu ne-am pregatit in acest sens si treaba asta se vede acum, pe parcursul sarcinii.
    Articolul de azi nu este despre mine, sarcina sau cum vad eu treaba, ci mai degraba despre cum vede viitorul tata tot procesul.
    Am trecut pe rand de la entuziasm pana la cer la sesiuni interminabile de intrebari despre cum ne vom descurca, daca ne vom descurca...practic daca vom fi in stare sa ne crestem noua jucarie.
    Ma bucur sa am alaturi un om care isi doreste sa se implice cat de mult poate in viata copiilor care vor veni in viata noastra. Asta e cel mai important, ca viitorii tati sa inteleaga necesitatea de a fii acolo atat atunci cand e nou nascut, dar si pe parcursul cresterii copilului.
     Asta se invata, panica e normala, frica de lipsa timpului liber personal e fireasca. Asta incearca Sofia si Laura  de la Creative Energy Corner sa ii invete pe viitorii sau proaspetii tati la evenimentele lor.
    "Dad to be academy" a fost evenimentul care ne-a dat amandurora increderea si cunostintele initiale de care aveam nevoie. Doua zile - 10 ore petrecute cu oameni special pregatiti pentru a ne indruma, dar si a ne raspunde la intrebari.
   Ma bucur ca, desi este un event dedicat viitorilor tati, le este permisa participarea si femeilor si sunt sigura ca nu doar eu am simtit ca am plecat de acolo cu un "bust" de incredere, ci toate femeile care se afla la prima lor sarcina.
   Pe parcursul workshop-urilor am avut parte de discutii cu psiho-terapeuti specializati in probleme de cuplu, o moasa special venita de la Constanta pentru a ne tine un curs de puericultura, un consultant financiar pentru a ne pregati de "viata financiara dupa aparitia copilului", un stomatolog care ne-a vorbit despre curatarea corecta a cavitatii bucale si a primilor dinti si nu in ultimul rand un echipaj ISU care ne-a facut demonstratii despre cum putem salva viata celor mici in momente critice.
   In afara de sesiunile de workshop am putut cunoaste si cateva branduri specializate in produse pentru mame si bebelusi/copii. Cel care mi-a atras atentia este NUK, proaspat intrat in 2019 la noi pe piata, dar cu o istorie bogata in spate. Conlucrand cu medici specializati in ortodontie infantila ei au reusit sa introduca pe piata germana a anilor '50 un nou tip de tetina, una care sa nu afecteze cresterea corecta a dentitiei. Mie cel mai mult mi-au atras atentia biberoanele si pompele lor de san, dar voi mai investiga si reveni cu updates in ceea ce le priveste.
   Am avut parte si de discutii despre importanta sigurantei copilului, asta in principal datorita faptului ca statisticile arata ca doar 10% dintre romani transporta copii in scaune specializate, astfel ca riscul de deces in cazul unui accident este enorm. Cei de la www.siguranta-auto-copii.ro au facut demonstratii cu produse certificate ADAC si ne-au raspuns la curiozitati. De altdel am gasit deja un produs care ne face cu ochiul pentru prima perioada a vietii lui Baby M, dar ramane sa mai investigam.
   Stateam si ne gandeam, dupa terminarea evenimentului, ca ni s-au lamurit atat de multe intrebari, dubii sau curiozitati. Doua zile "cheltuite" mai mult decat inteligent. Ma bucur ca am avut inspiratia de a merge cu Mihai, mai ales ca ne-am dat seama ca invatarea colectiva ne ajuta sa ne cunoastem pe noi, relatia noastra mai ales.

    Modern dads challange este noul scop al lui Mihai, alte evenimente realizate sistematic de cele doua zane mentionate mai sus. Aici nu am voie asa ca sper sa il corup pe sotul din dotare sa ne povesteasca aici sau pe youtube.
    Voi ce cursuri pre-nastere ati realizat, sau poate sotii vostrii?


Zambiti,merita! Astept intrebarile, sfaturile si criticile voastre pe sudessasblog@yahoo.com