Pompa de san NUK Nature Sense | Quick Review

By | 6/19/2020 10:30:00 a.m.
   Buna si bine v-am regasit.
   Episoade de mastita? Dureri de sani de la o incarcare prea mare cu lapte? Stiu...suna de parca as face teleshopping, dar credeti-ma ca dupa ce treceti prin ce am trecut eu si iti dai seama de cat de folositoare este o pompa de muls, ati face si voi la fel.
   Am avut norocul sa aflu de brandul NUK si sa descopar pompa Nature Sense, care nu doar ca isi face treaba farte bine, dar te ajuta si pe tine ca mamica sa nu ai dureri la extractie, cat si sa iti intaresti credinta ca  "da, eu vreau sa alaptez" chiar si atunci cand cei mai negrii nori de ploaie se aduna deasupra sanilor tai.
  Parerea mea despre pompa de san NUK Nature Sense o gasiti cu explicatii, argumente si demonstratii in clipul acesta:



Zambiti,merita! Astept intrebarile, sfaturile si criticile voastre pe sudessasblog@yahoo.com