Ultraformer III | Experiente la Salon

By | 3/14/2017 09:27:00 p.m.
     Sunt intr-un proces continuu de schimbare a stilului meu de viata, si din acest procedeu fac parte si vizitele mele saptamanale la masaj. Pentru ca probabil multe dintre voi sunt curioase sa afle despre noile proceduri de remodelare corporala, diferite tipuri de masaje si de ce nu si tratamente faciale si capilare am zis ca e cazul sa profit si sa va prezint in fiecare saptamana, intr-o noua rubrica "Experiente la Salon", experienta mea.
      Am ales ca primul meu clip din aceasta serie sa fie unul in care va prezint o noutate in Romania: Ultraformer III. Aceasta noua tehnologie medicala a fost adusa pe plaiurile mioritice de catre TopLine Romania, iar procedura se poate realiza in saloanele Silhouette.
       Ultraformer III este prezentata ca fiind cea mai buna varianta pentru tonifierea pielii. Sunt o persoana foarte curiasa asa ca nu a avut cum sa-mi scape. Experienta mea la salon o vedeti in clipul de mai jos:



Zambiti,merita! Astept intrebarile, sfaturile si criticile voastre pe sudessasblog@yahoo.com