L'Oreal Paris Magic Retouch Review, Swatches

By | 3/13/2017 11:47:00 p.m.
    Cine nu viseaza la un par frumos si care sa-si pastreze culoarea timp indelungat? Acum pana si domnii nostrii se tem sa nu le apara fire albe, deci ce sa mai zic de noi, femeile. Eu pana acum m-am ferit de vopsit, dar trebuie sa recunosc ca o "rezolv" pe mama odata pe luna pentru ca are un par care-i creste extrem de repede.
     Tin minte si acum o discutie simpatica intre ea si o coafeza:" Doamna Manea, ar trebui sa renuntati sa va vopsiti acasa si sa veniti la noi la salon. Avem o vopsea minunata care nu se curata de pe firele de par." Mama total neimpresionata se uita la ea si ii zice "Previne si cresterea radacinilor? Daca nu, o laudati degeaba pentru ca eu cu alea am treaba". Cred ca va puteti imagina fata tipei, nu?
     Asa am ajuns sa ii dau mamei, imediat cum am pus mainile pe el, tubul de Magic Retouch de la L'Oreal Paris. Un produs care este realizat special pentru a  ajuta femeile care nu au avut timp sa se vopseasca pentru marele eveniment din aceasta zi, weekend, etc.
     Pe micro-site-ul MagicRetouch gasim informatii despre aplicare:
     Trebuie sa va mai spun si faptul ca produsul are cinci variante de nuante, de la blond la brunet intens, ceea ce din punctul meu de vedere este minunat pentru ca poate multumi mai toate femeile (si barbatii, de ce nu):
      Revenind la experienta mea si a mamei cu acest produs, trebuie sa recunosc ca am fost amandoua destul de retinute, dar am zis sa il incercam. Daca se vad efectele? Priviti singure:
      Eu ca eu, dar mama a fost absolut uimita si trebuie sa recunosc ca desi este bine ca produsul sa fie spalat inainte de culcare, ea l-a nu a avut timp sa isi spele parul decat a treia zis dupa aplicare si mi-a zis ca nu i-a provocat nicio iritatie si nici nu a disparut total din par. Spun asta pentru ca a existat o oarecare estompare a lui, dar mi-a zis ca oricum arata mult mai bine decat inainte.
      Un alt lucru pe care l-am observat atunci cand am aplicat produsul este faptul ca distribuirea trebuie facuta cu mare atentie si neaparat inainte de aplicarea machiajului. De ce? Este d-asta:
      Asa cum puteti observa din poza de deasupra, exista anumite zone in care produsul a ajuns pe frunte si , desi nu am pozat, si mainile mele erau colorate. S-a sters usor cu apa, dar in cazul unui machiaj deja realizat, acesta trebuie refacut complet in zonele atinse.
      Efectele sunt clare si vizibile. Produsul nu irita si chiar isi face treaba. As recomanda sa nu se exagereze cu folosirea lui deoarece la un anumit punct scalpul poate "ceda nervos". Este un produs minunat care trebuie folosit din cand in cand, atunci cand nu avem timp sa ne vopsim.

Il recomand? Da, este un produs care face ceea ce promite si care te poate scapa de o situatie jenanta sau neplacuta.
Brand:L'Oreal paris
Nume: Magic Retouch
Pret: 35 de lei
De unde se cumpara: Auchan, Carrefour, Emag, DM

Zambiti,merita! Astept intrebarile, sfaturile si criticile voastre pe sudessasblog@yahoo.com