#piccolino 3in1 este noutatea Nescafe pentru aceasta primavara

By | 3/17/2017 10:30:00 p.m.
      Poate ca mie-mi place mai mult ceaiul sau ciocolata calda, dar sunt dimineti in care chiar simt nevoia de o cafea buna. Dupa ce am trait in Italia si m-am deprins cu cafelele lor mi-e greu sa gasesc un expresso bun pe aici prin Romanica.
      Pe 16 martie s-a produs marea minune pentru mine! Am gasit o cafea care sa fie usor de preparat si care sa-mi aduca aminte in momentele in care o beau de lunile italiene. Se numeste Piccolino 3in1 si este cea mai noua inventie a fabricii romanesti Nescafe!
      Cum sunt o patrioata declarata, nu puteam sa las deoparte acest amanunt. Care amanunt? Ca acest sortiment nou de cafea este realizat in Romania!
       Cu gust distinct , aroma intensa si un strat fin de spuma apetisanta, NESCAFE 3in1 Piccolino te aduce impreuna cu prietenii tai dragi. Fie ca esti acasa, fie ca esti la birou, noua cafea este acel mic detaliu care da culoare momentelor din viata ta. Inspirat din cuvantul "piccolo", NESCAFE 3in1 Piccolino imbina placut intensitatea aromei cafelei 100% Arabica cu finetea gustului de lapte, desavarsite de dulceata unui strop de zahat, toate aceste in doar 60ml de esenta!
        Lansarea a fost cu fast, vedete multe si distractie cat cuprinde:

Zambiti,merita! Astept intrebarile, sfaturile si criticile voastre pe sudessasblog@yahoo.com