Moroccanoil Complete Hair Treatment | Experiente la Salon

By | 3/21/2017 10:01:00 p.m.
     Moroccanoil, cine nu a auzit de acest brand? Stiu peste treizeci de femei care se declara fane pe viata ale acestor produse si trebuie sa admit ca au si de ce. De curand am avut ocazia sa imi rasfat parul cu un tratament complet de la Moroccanoil. Toate astea fiind incununate de prezenta trainer-ului national Moroccanoil: Gabriela Dima.
     Trebuie sa recunosc faptul ca sunt dependenta de uleiul tratament de la Moroccanoil si de samponul lor uscat, iar pentru acest fapt am ajuns sa imi doresc sa incerc din ce in ce mai multe produse de la acest brand.
     Experienta mea de data acesta a avut loc la Rouge Nail Bar, un loc cochet si cu oameni veseli si care te fac sa te simti speciala. Vali este absolut divin!
     Va invit sa vedeti clipul pentru a vedea toate detaliile acestui tratament complet:


Zambiti,merita! Astept intrebarile, sfaturile si criticile voastre pe sudessasblog@yahoo.com