Primavara trebuie sa avem pielea fina, nu?

By | 3/06/2017 09:37:00 a.m.
    E primavara si ma bucur de fiecare zi cu soare ca si cum sunt inca un copil care se afla in vacanta. Abia asteptam sa treaca frigul ca sa imi pot purta fustele.Anul trecut mi-am promis ca o sa renunt la pantaloni, doar sunt o viitoare doamna, ce naiba...
    Pentru a purta fuste am nevoie, asa cum probabil toate stiti, de piele fina. Pentru mine exista o mare frica, cea de iritatie. De cand ma stiu am avut problema asta, adica de  fiecare data dupa ce ma epilez, nu conteaza zona, ajung sa am doua saptamani de piele rosie, bubite si mancarimi. Este groaznic si sincera sa fiu, sper ca voi nu stiti despre ce vorbesc. Foliculita este o boala a pielii foarte sensibile si daca nu ai grija poate sa iti cauzeze chiar si cicatrici.
    Pe picioare m-am saturat de mult timp de epilatul cu ceara, asa ca a ramas epilarea absoluta (aia inghinala). Nu aveam cum sa o rezolv altfel decat prin smulgere, si o uram, credeti-ma! Am inceput sa ma interesez de tratamente, creme, lotiuni, tot ce inseamna solutie pentru foliculita si am ajuns la un numitor comun: EPILAREA DEFINITIVA.
     Este deja cunoscut faptul ca prin epilarea definitiva se realizeaza, de fapt, arderea radacinilor firelor de par, deci automat distrugerea cauzelor foliculitei. Nu am avut nevoie de nimic mai mult pentru a ajunge la concluzia ca asta este urmatorul pas.Epilarea cu IPL.
      Eu am hotarat sa imi incep tratamentul la Nomasvello Romania, centrul din Ploiesti. Prima sedinta a fost de vin, dar deja v-am vorbit aici despre ea. Acum va scriu dupa sapte sedinte si va pot spune ca abia astept sa merg la mare, sau la bazin, piscina orice o fi. Faptul ca bikini-ul meu nu mai este inconjurat de o ploaie de punctulete rosii este absolut demential. Despre efectele in ceea ce priveste lipsa parului deja v-am zis asa ca nu o sa ma repet. Revin dupa a opta sedinta cu pareri noi, desi la cat de putin par mi-a ramas nu stiu ce as mai putea spune.
      Sa nu uiti sa va spun ca in luna martie Nomasvello are o oferta tentanta:

Zambiti,merita! Astept intrebarile, sfaturile si criticile voastre pe sudessasblog@yahoo.com