De ce cred eu ca epilarea definitiva este cea mai buna inventie a secolului

By | 12/07/2016 10:39:00 a.m.
    Va spuneam acum ceva timp ca epilarea definitiva este cel mai bun lucru inventat pana acum. VIn sa imi si motivez spusele. De cand am incercat-o acum cinci ani mi-am dat seama ca o sa multumeasca orice femeie, dar in perioada abia trecuta mi-am dat seama ca pentru o femeie, nu parul de la axila este reala problema.
    Epilarea definitiva in zona inghinala este o alegere pe care multe dintre noi o cantaresc prea mult (daca ma intrebati pe mine). Faci cancer daca te epilezi inghinal? Sigur nu te radiezi? Raspunsul este NU, nu patesti nimic deoarece epilarea in cazul IPL se face cu impulsuri luminoase care ajung si afecteaza doar radacinile firelor de par.
    Ce am observat eu in ultima jumatate de an este nu doar diminuarea cu 80% a firelor de par, ci si disparitia aproape totala a foliculitei.
    Trebuie sa va mai spun ca Nomasvello are oferte simpatice, mai ales ca pot fi si facute cadou:

Zambiti,merita! Astept intrebarile, sfaturile si criticile voastre pe sudessasblog@yahoo.com