Dorinte pentru anul 2017 !

By | 1/06/2017 02:45:00 p.m.
   Sunt fericita, am alaturi de mine oameni pe care pot si imi place la nebunie sa-i iubesc.Sunt recunoscatoare pentru anul 2016. A fost un an exceptional. Am invatat ca auto-disciplinarea este ceea ce te poate scoate din impas atunci cand nu vezi solutia. Am mai invatat ca nu pot trai singura, perioada de viata in Italia mi-a dat KO. Mi-am dat seama ca viata e atat de frumoasa cat ti-o faci tu. Pe langa toate lucrurile materiale pe care le-am primit, pentru care sunt vesnic multumita, bogatia sentimentala mi-a depasit cu mult cufarul in care eram pregatita sa indes anul 2016.
    Noul an, asta 2017, pare ca o sa imi fie si mai greu, cu obstacole si incercari atat pe plan profesional, cat si pe plan personal. Terminarea facultatii, organizarea nuntii si alte cateva evenimente ma fac sa cred ca abia il astept pe 2018, dar nu vreau sa ma pripesc.
    Vreau sa va scriu aici despre dorintele "cosmetice" pe care le am pentru anul 2017.
     Prima si cea mai arzatoare dorinta este un abonament la masaj.De orice fel. Imi doresc sa ajung de doua ori pe saptamana la masaj pentru ca am vazut cat de benefic este in remodelare corporala si chiar si faciala.
     A doua dorinta este cea de a reusi sa organizez cosmeticele astfel incat sa nu mai uit pe unde le pun. Mereu mi se intampla sa uit ca am produsul respectiv, sau unul asemanator, si tot timpul ajung sa cumpar un inlocuitor.
     Cea de-a treia dorinta este unul dintre cele doua noi blush-uri de la Dior care urmeaza sa se lanseze in aceasta primavara.
     A patra dorinta cred ca ar fi un parfum nou, de data caceasta ma indrept spre Lancome La Vie Est Belle, dar varianta florala.
     Cinci, mereu am vrut sa am jucarii care sa ma faca sa ma machiez cu drag. Am aflat azi ca exista pensule de machiaj cu manere de baghete. Sunt un mare fan al Harry Potter asa ca e normal sa imi doresc cu disperare aceste pensule, nu?
     A sasea dorinta este o paleta de farduri de la Urban Decay, nu stiu cum de am ajuns sa nu am pana acum una, dar imi place tare mult ultima lor lansare:
     Sapte, sapte, numar norocos.Imi doresc un sampon care sa ma ajute cu parul asta care se ingrasa de pe-o zi pe alta. Am zis ca o sa incerc:
     Pentru a opta dorinta o sa imi indeplinesc probabil singura "nevoia" de a avea un Este Lauder DoubleWear, mai ales ca o sa am si nunta in toamna si cu siguranta o sa am nevoie de el atunci:
     A noua dorinta este o crema de protectie solara care sa intre repede in piele si sa fie cu finish mat. Am si aici cateva in vizor.

     Zeeeeceee!!! Nici nu mai stiu ce sa scriu. As vrea un anticearcan de la It Cosmetics. Nu stiu de ce, dr il vreau!

Zambiti,merita! Astept intrebarile, sfaturile si criticile voastre pe sudessasblog@yahoo.com