Yves Rocher - noutati toamna-iarna 2016-2017

By | 11/28/2016 09:53:00 p.m.
     E luni seara si faptul ca va scriu stand pe noua mea canapea ma face sa fiu fericita. Mi-e dor de voi, mi-e dor de clipuri, mi-e dor de tot ce inseamna legatura noastra virtuala. Timpul meu este sugrumat. Il sugruma alegerile mele din ultima perioada.
     Azi vin la voi cu un articol mai lejer, vreau sa va prezint noile produse Yves Rocher. Sunt mare fan al parfumurilor, gelurilor de dus si produelor lor de machiaj, si asta probabil deja v-ati dat seama.
     De departe cele mai asteptate colectii sunt cele de Craciun, motiv pentru care o sa incep cu ele, lasand la final noile produse de ingrijire si machiaj. Preferata mea este gama cu clementine si mirodenii, poate pentru ca imi aminteste mult de gama cu portocala de anul trecut. Are un miros asemanator aceleia, asa ca daca v-a placut sigur aveti si anul asta o noutate spre care sa va indreptati.
       Pe langa aceasta mai exista alte doua varinte de colectii complete: pere si cacao/ merisoare si migdale, cea din urma avand cel mai dulce iz.
      Alte noutati de care am fost curioasa si inca nu am apucat le incerc sunt blush-urile care se gasesc in 10 nuante, practic pentru toate gusturile si preferintele.Acestea sunt imbogatite cu ulei de trandafir:

         Daca au iesit pe piata cu o noi farduri de obraz, trebuie sa va spun ca au adus si noi nuante la fardurile de pleoape, ajungand astfel la un numar de 45 de nuante cu finish-uri diverse:


       Tot pentru machiaj, dar de data aceasta pentru fata, Yves Rocher ne aduce atat un fond de ten care promite un ten cu 0 defecte si o uniformizare perfecta a tenului, cat si o pudra pulbere pentru un look cat mai flawless.Trebuie sa aveti insa grija cu aceste doua produse pentru ca daca sunteti mai deschise la ten ( ca mine ) exista mari sanse sa nu va gasiti o nuanta potrivita, cel putin acum in perioada rece.

       Cateva produse pentru ingrijirea tenului, asa cum deja ne-au obisnuit, si-au facut loc si de aceasta data in portofoliul de noutati al brandului. De la demachiantele bifazice pana la un nou serum hidratant si chiar pana la o pudra pentru exfoliere, aceasta din urma starnindu-mi cea mai mare curiozitate.
      Ultimul, dar nu cel din urma, este noua apa de parfum Accord Chic pe care o port inca din ziua in care a ajuns curierul cu coletul la mine la usa. Stiti deja ca imi plac parfumurile puternice, grele sau cum vreti voi sa le spuneti. Este un miros care persista perfect pe parcursul zilei si acest atuu l-a facut sa ajunga repede "cel mai flosit".
Zambiti,merita! Astept intrebarile, sfaturile si criticile voastre pe sudessasblog@yahoo.com