Review Effaclar Duo -La Roche Posay

By | 2/08/2013 02:23:00 p.m.
Buna fetelor,

    Acum catva timp(destul de mult) v-am intrebat ce parere aveti despre Effaclar Duo si voi mi-ati raspuns, dar mi-a luat ceva mai mult timp sa ma conving singura sa-mi cumpar acest produs,asa ca acesta este motivul intarzierii acestui articol.
   Saptamana trecuta v-am intrebat din nou despre Effaclar Duo, dar de data aceasta am dorit sa stiu daca vreti o recenzie,si am primit numai raspunsuri afirmative, asa ca iata-ma.















   Ca sa incep cu inceputul:
    Cand eram mai mica, din cauza metabolismului, dar si a sportului practicat la "rang de performanta" fata mea a inceput sa-si insuseasca sebumul si sa aiba si acnee.Eu ma confrunt cu problema asta de mica, in principal din cauza prafului din salile de antrenamente(spun asat pentru ca nu eram doar eu,ci si toti ceilalti colegi ai mei), dar si din cauza neastamparului meu de a imi tine mainile pe fata, de a rupe pustulele si celelalte lucruri pe care consider ca toti cei care ne-am confruntat cu aceasta problema in viata stim.
    Ca o fata care-si dorea sa scape de problema cu orice pret, am incercat tot ce era pe piata(mai putin produse de la Avon, Oriflame, etc care stiam ca nu-mi vor face bine) de la farmaceutice pana la cosmetice si produse naturale.Toate aveau efecte,dar pe termen scurt, dupa care fata mea se obsinuia cu ele si acneea reincepea.Poate nici eu nu aveam destula rabdare sa le folosesc o perioada mai indelungata de timp, nu zic nu..dar asa consideram atunci,si asa am actionat.Cand mi-am dat eu seama ca nu mai pot face nimic am hotarat sa merg la un medic detmatolog.
    Pentru ca vreau sa intelegeti: Niciodata nu m-am confruntat cu acnee vulgara(in perioada pe care v-am prezentat-o mai sus), nu am probleme endocrinologice care sa-mi cauzeze acneea, era si este acnee de adolescent.Se pare ca adolescenta mea a inceput mai devreme si nu se mai tarmina.Am ales sa merg la dermatolog pentru ca voiam sa scap si de cele 3-4 cosuri pe care eu le consideram"o explozie", dar mai ales voiam sa scap de punctele negre si sebumul in exces.
   Cum va spuneam mai sus.Am incercat tot ce se poate folosi pe cale externa:masti, creme, solutii farmaceutice, tot.
   Ei bine, ajung si la dermatolog, la Bucuresti desigur pentru ca de,in Ploiesti "nu sunt domne la fel de buni ca in Bucuresti".Zis si facut.Merg la doctor, imi da:gel de curatare,pastile(antibiotice-30 de zile ), Brevoxyl, Effaclar Duo si Vitamine(nu mai tin minte,dar parca vitamina A).Mi-a recomandat si un sapun  special pentru sebum,dar nu mai tin minte ce, pentru ca nu l-am cumparat.
   Ajung la mama, ii explic de ce trebuie sa dea peste 200 de lei pentru fii-sa,intelege ca doar e mama.Imi da bani si merg sa-mi iau produsele.Am hotarat sa nu iau decat sa iau Gelul de curatare,pastilele, vitaminele si Bervoxylul.
   Toate bune si frumoase, asta pana a doua luna cand mi s-au terminat antibioticele si am inceput sa abuzez de gelul de curatare.Stiam ca pe ambalaj scrie "maixm de 2 ori pe zi", dar am zis ca nu-i bai daca-l folosesc de 5-6 ori.Ei bine si asa din fata mea frumoasa si cu 3-4 cosuri am ajuns sa am acnee vulgara, asta in 2 luni.
   Va dati seama ca am incetat imediat tratamentul nu?
   Cand am vazut ca situatia nu se amelioreaza nici daca am incetat tratamentul am hotarat sa merg la alt medic, in Ploiesti, cel mai bun si asa e, este cel mai bun pe care l-am vazut eu.Mi-a dat Isotrexin pentru fata si Eryfluid pentru spate.In 3 luni spatele imi era curat ca lacrima, dar pe fata totul era din ce in ce mai rau.M-am dus sa ma vada, sa imi explice de ce una da si alta ba.Mi-a zis ce mi-a zis si cand am intrat prima data la el in cabinet"Ti-am zis sa-mi dai timp, 3-4 luni si scapi", daca nu scapi mergem pe Roacutanne.Mi-a zis de la inceput ca la ce am eu nu e nevoie de Roacutanne si ca mi-ar distruge organisnum daca mi-ar da si l-am apreciat pentru sinceritate si profesionalism.
  Dar dupa 4 luni nu se schimase nimic si am zis ca daca ma duc iar imi da Roacutanne si nu voiam asa ca ghiciti ce am facut?Am schimbat doctorul, din nou!!Cea mai mare greseala pentru ca am nimerit la una de voia sa-mi dea Diane.Cand am intrebat-o daca anticonceptionalele nu ingrasa mi-a zis ca "Ei,asta-i..Te abtii si tu".Nu stiu ce ati fi facut voi, dar eu am fugit unde am vazut cu ochii si am inceput sa caut din nou remedii de una singura.Am continuat, asa cum mi-a zis doctorul Caciuc cu Eryfluidul, dupa care am folosit o luna Skinoren si mi-am adus aminte de ce nu-mi place dupa care am ajuns la subiectul articolului de azi:Effaclar Duo.
   Asa era fata mea in perioadele ei bune inainte de inceperea tratamentului cu Effaclar Duo:















  Atat eu, cat si V suntem fane declarate ale produselor La Roche Posay asa ca nu mi-am facut niciodata grija ca tenul meu nu s-ar putea impaca cu el.Am cumparat prima data Effaclar Duo la promotie impreuna cu Gelul de curatare, care ghiciti ce?Este cel de care am abuzat inainte ca acneea sa devina vulgara.Cu frica in san ca tenul are memorie si o sa "faca fite" am inceput sa folosesc produsele asa cum scrie in instructiuni: gelul de curatare o data pe zi(seara),iar Effaclar Duo de 2 ori pe zi:dimineata si seara.
   Asta se intampla in septembrtie.De atunci starea fetei mele s-a imbunatatit mai mult decat semnificativ.Nu spun ca nu mai am acnee,ca as minti,dar produsul asta mi-a schimbat total atat rutina zilnica,cat si modul de-a gandi vizavi de faptul ca am aceasta problema,acum mi-am dat seama ca tratamentul indelungat cu produsele potrivite este benefic noua.
   Daca ar fi acum sa dau timpul inapoi as alege sa cumpar Effaclar Duo mai devreme, dar pentru ca nu am cum, ma conformez cu situatia actuala.
   Acum ca stiti exact istoria mea cu produsele antiacneeice e cazul sa va vorbesc in particular despre Effaclar Duo.
   Ce am observat eu?Ca nu-mi usuca pielea asa cum toata lumea ma avertizase, dar inclin sa cred ca e si din cauza tipului meu de ten asa ca nu e o regula general valabila.De cand am inceput sa-l folosesc, din septembrie 2012 nu am avut niciun moment in care sa-mi simt pielea uscata sau sa vad descuamari ale acesteia.
  Aplic regulat(asta inseamna zilnic) crema pe fata si gat.La decolteu inca nu m-am intins ca nu am avut nevoie mai ales ca a fost iarna, dar daca e sa incep sa folosesc si pe decolteu o sa fac un later update la acest articol ca sa stiti daca rezultatele sunt aceleasi.
  Alte imbunatatiri sunt: micsorarea numarului de pustule,sebum mai putin vizibil(dar existent) si aspect mai placut al pielii.
  Am observat de altfel ca aceasta crema nu micsoreaza numarul de puncte negre si nici nu inchide porii asa ca daca aveti aceste dorinte va trebui sa le trateti separat.
  Pentru mine ce-a mai mare problema a fost zona de sub barba unde era o mica "tara a acneei" si unde inca am probleme saptamanale, dar nu cum aveam inainte.Acum apare cate o pustula saptamanal, sau 2 daca mananc ciocolata si salam(eu am exclus de mult salamul din  meniul meu,dar inca nu pot refuza cateva felii de salam de Sibiu).
   Pe obraji nu am avut niciodata problema cu acneea, asa ca a mai ramas doar barba propriu ziua (majoritar zona colturilor gurii) si fruntea pe care mai apar monstrii din cand in cand, dar dispar in maxim 4 zile.Incerc sa nu ii "termin" pentru ca stiu ca daca fac asta imi va ramane pata mult timp.Eu am fata foarte alba si petele de la acnee trec destul de greu.
   Asa arata fata mea acum:
















Il recomand?Cu siguranta.Din septembrie pana acum am cumparat deja de 4 ori Effaclar Duo.Nu stiu cum spune lumea ca rezista mai mult,dar la mine este unul pe luna,cu 2 aplicari zilnice,uneori doar una(seara) ca mai am momente cand imi hidtratez tenul dimineata cu ulei de jojoba si poate ulei de argan.In consecinta recomand acest produs persoanelor care au avut aceleasi probleme ca mine.
Brand:La Roche Posay
Nume:Effaclar Duo
Valabilitate: 12 luni de la deschidere
Cantitate:40 ml
Pret: depinde de unde e cumparat,eu am dat 58 de lei din Sensiblu
De unde se cumpara: Farmacii


 Ei,ce spuneti?Voi l-ati incercat?Il veti incerca?


Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com