O noua FAZZADA...

By | 2/10/2013 11:10:00 p.m.
 Buna fetelor,

 
      Saptamana trecuta am avut norocul(am prietene bune,ce sa zic) sa fiu cooptata in proiectul Fazzada,mai exact sa iau parte la lansarea unei noi Clinici,si anume Fazzada,Clinica Laser de Reintinerire(Str I.L Caragiale ,nr 19).


       In cadrul acestui eveniment am avut parte de demonstratii de stergere de tatuaje,machiaj si de diacnosticare a tipurilor de piele.
       Oamenii care ne-au intampinat au fost draguti si plini de entuziasm,exact asa cum sunt copii atunci cand primesc o jucarie noua,motiv pentru care eu consider ca oamenii acestia vor da tot ce au mai bun pentru a ne multumi pe noi,clientii.
       Iata ce spune Andreea Iftimie,medic estetician,dar si manager medical al clinicii:

    „Clinica inglobeaza tot ce este mai modern si performant la ora actuala in categoria spa-ului medical, diferentiandu-se prin tratamentele Pret-a-traiter pentru pacienti, pozitionarea ca si centru de excelenta in proceduri laser unde se fac inclusiv traininguri pentru medici, dar si Doctor + Pacient Duo: COME.TREAT.GO, ceea ce inseamna ca medicii au posibilitatea de a veni cu pacientii lor si a-i trata in cadrul clinicii FAZZADA, cum este si cazul dr. Victor Clatici (clinica Academica) sau dr. Oana Clatici (Spitalul Universitar)”.
   „Locatia in sine are o istorie aparte, clinica fiind situata intr-o vila de inceput de 1900, in care gasesti iconicele scaune Ray si Charles Eames si sobe Meissen, lampadare Flos Design si picturi murale de inspiratie japoneza, statuete Venus din Millo pictate neconventional de artisti si designeri, precum Alexandra Zabunov si Iuliana Vilsan. Clinica are in spate un intreg concept feng shui in care frumusetea si arta intalnesc tehnologia. Grija cu care am restaurat timp de peste 2 ani superba casa in care isi are sediul clinica Fazzada, cu aceeasi grija <<restauram>> acum aspectul tanar al pielii pacientilor nostri. Din dragostea nosatra pentru tot ceea ce este frumos, elegant si autentic, putem spune ca ne pozitionam ca cei mai buni medici esteticieni dintre arhitecti sau cei mai buni arhitecti dintre esteticieni. Restauram fazzade, de case cu stil si de chipuri umane superbe”.

    Despre locatie,va pot spune cu siguranta ca este una primitoare.M-am plimbat intr-atatea clinici,spitale si cabinete incat va pot spune ca aceasta locatie este mai mult decat primitoare.
     Eu am avut norocul sa ma distrez  asa ca am incercat unul din machiajele pe care fetele s-au aratat incantate sa mi-l realizeze.Am optat pentru un machiaj de zi,in nuante clade de brun pe care Pixie l-a apreciat ca "foarte simpatic".
     Dupa machiaj am mers sa vad cum se realizeaza procedura de indepartare a tatuajelor,iar pe urma am vazut cum un domn doctor a detectat(prin machiaj) problemele unui ten care la prima vadere era perfect.
    In cadrul clinicii se realizeaza tratamente pentru: vergeturi, melasma, cicatrici, acnee, epilare definitiva pentru piele neagra, peeling laser, resurfacing fractionat, skin tighteing, piele flasca, riduri, pori dilatati, teleangiectazii / venectazii fata, picioare, nas, cuperoza, rozacee, roseata difuza, veruci, cicatrici proaspete, cicatrici vechi, acnee activa, leziuni de psoariazis, keratoza solara (pete de soare), poikiloderma Civatte, lac venos, discromie senila (pete de batranete), pistrui, laser endovenos, lipoliza asistata laser.
      


       
      Laserul Revlite de la ConBio reprezinta singura modalitate de a elimina un tatuaj permanent, fara a afecta tesutul pielii. Laserul distruge particulele de pigment din profunzimea pielii, permitand sistemului imunitar sa elimine in mod natural pigmentul. Tatuajul, este estompat in straturi, tocmai de aceea sunt necesare mai multe tratamente. Majoritatea pigmentilor raspund bine la acest laser, chiar daca uneori sunt necesare mai multe culori de lumina laser pentru a elimina tatuajele multi-colore. Nu lasa cicatrici si se poate folosi in indepartarea tatuajelor de orice culoare.

      Costurile incep de la 75 euro/ sedinta pentru tatuaje cu suprafate pana in 50 cm2, iar numarul de sedinte poate ajunge si la 14, daca tatuajele depasesc 1500 cm2. 





 Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com