Review Normaderm by Vichy-asa ca inainte de BAC

By | 6/29/2012 10:42:00 p.m.
 Neata!!!


    M-am hotarat sa scriu si eu un mic review (acum inainte de BAC pentru a ma relaxa)al noii aparitii in materie de creme pentru tenul cu probleme.Aceasta se numeste Normaderm si este de la Vicny.
   Am avut noroc sa o castig pe blogul Cristinei Tacaciu  
   Merci Cristina!

Asa se prezinta:


 Ambalaj practic cu ajutorul caruia nimic nu se iroseste:

 O recomand?Da,spre surprinderea mea este prima crema de la Vichy cu care ma impac.Nu am avut nicio reactie adversa pe parcursul aplicarii,chiar din contra.Crema mea de la Bioderma deja nu mai face fata caldurii de afara asa ca transforma tenul intr-un bec,asa ca aceasta a picat la tanc.Pentru persoanele cu ten mixt,ca mine este ideala deoarece nu incarca tenul in niciun fel,ajuta la tinerea sub control a sebumuli,dar si actioneaza impotriva imperfectiunulor.Inca nu m-am hotarat daca ,dupa ce o termin pe aceatsa,o sa cumpar o alta,deoarece am pe lista produsul identic ei,dar de la La Roche Posay.

  Voi ati incercat-o??V-a convins?

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com