Review Fond de ten Joviale de la Ivatherm

By | 7/07/2012 12:46:00 a.m.
Neataaaaaa!!!!!


     In sfarsit o sa reintru in normal,cu postari zilnice,si desigur,si cu surprize pentru voi.Cand am incheiat seria Friday Giveaway-urilor  v-am promis ca acestea se vor intoarce din perioada iulie-august,imediat ce ma eliberez si eu.Am scapat deja de un hop,mai am inca unul si dupa aceea intru in legalitate totala.
     Sunt fericita sa va scriu,si cred ca se poate observa din multitudinea ideilor pe care vreau sa le acopar intr-un singur post.NU?
     Asa cum probabil va asteptati,in urmatoarea perioada o sa existe o groaza de review-uri ale produselor pe care le-am achizitionat,primit,etc.
     De data aceasta o sa va vorbesc despre fondul de ten Joviale de la Ivatherm.Trebuie sa recunosc ca am fost putin invidioasa pe fetele care au reusit sa-l incerce inca de la aparitia sa pe piata,dar sunt bucuroasa ca am ocazia sa il incerc acum.
     De mult am afirmat preferinta mea pentru fondurile de ten dermatocosmetice,astfel ca probabil deja va asteptati sa zic ca acesta este unul din marile plusuri pe care le are,si aveti dreptate.

    

     Desi nu sunt dependenta de fonduri de ten,mai ales pe perioada aceasta de vara am zis sa-l incerc sa vedem rezistenta,gradul de oxidare,compatibilitatea cu tenul meu.
     Am fost uimita de rezistenta si de compatibilitatea produsului cu tenul meu,pur si simplu ii vine manusa,cu o singura remarca:asemeni oricaror game de fonduri de ten dermatocosmetice,si aceasta are doar 4 nuante,si chiar si prima este putin inchisa pentru mine.
  
     Cu ce se lauda Joviale:

Fondul de ten JOVIALE (SPF 15) asigura un machiaj natural, cu acoperire impecabila si efect satinat al pielii. Realizeaza un machiaj de lunga durata.
Formula JOVIALE este bogata in ingredienti activi hidratanti, fara parabeni si fara parfum, cu pigmenti 100% minerali.
Este excelent tolerat chiar si de tenul foarte sensibil.
Protejeaza tenul de poluarea din atmosfera, schimbarile bruste de temperatura, deshidratare si de efectul extrem de nociv al ultravioletelor.

JOVIALE contine pigmenti naturali, 100% minerali, in patru nuante: 01, 02, 03, 04.
Uleiul de Jojoba si provitamina B5 (pantenol) ii confera un efect hidratant, mentinand supletea si elasticitatea pielii.
Vitamina E (tocoferol) asigura protectia naturala a pielii prin reducerea stresului oxidativ.
Alfabisabololul are puternice proprietati anti-inflamatoare, calmante si anti-iritante.
Filtrele solare asigura protectia impotriva radiatiilor solare (SPF 15) si impotriva imbatranirii cutanate.
Fara parabeni, fara parfum.
Mod de prezentare:
» Flacon cu pompa 30 ml

   Ce cred eu?Este un fond de ten cu acoperire medie spre mare,mie nu a reusit sa-mi acopere toate petele de la fostele cosuri asa cum face LRP,asa ca a fost nevoie de un corector.Daca nu aveti probleme cu tenul(acnee,puncte negre,pori dilatati) consider ca o sa-l gasiti cam greu,avand o consistenta cremoasa(de smantana),nu tocmai fluida.Mie-mi place,sincer imi place,dar nu pe timp de vara pentru ca ,desi are SPF,ceea ce este un plus,nu matifiaza de loc..asa ca in 2 ore de la apicare sunt buna de pus pe post de lampa datorita stralucirii.Astept vremea rece pentru a-l flosi,dar pana atunci sta bine la frigider ca tare mi-e ca pe caldura asta se strica,isi modifica compusii si alte lucruri chimice care nu stiu sa le spun.De stat pe ten el sta acolo unde-l pun timp de 7-8 ore,dar sincera sa fiu nu prea-mi foloseste safie acolo atata timp cat ma face sa fiu in lumina reflectoarelor,fara reflectoare si covor rosu.
   Il recomand?Asta depinde de fiecare dintr voi,eu il consider putin cam "greu",dar s-ar putea sa fie si din cauza faptului ca este vara si nu suport nimic pe fata in perioada asta,dar repet....daca nu aveti probleme cu tenul cred ca nu o sa ma incante fix datorita acestui fapt....Eu ma bucur ca am avut ocazia sa il incerc,dar ca si comparatie intre el si LRP pot spune ca raman la LRP(chiar daca LRP are tenta orange care nu se potriveste deloc tenului meu).
   Produsul este depozitat intr-un recipient de sticla prevazut cu pompita(super idee),care poate fi ulterior(dupa ce se termina fondul de ten)refolosita.
   Mai multe despre produsele Ivatherm gasiti aici

   Ce produse Ivatherm ati incercat?Ce v-ar face placere sa incercati?
      
Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com