Night-time Vitamin C si Active Day Cream de la Danielle Laroche

By | 6/23/2012 08:46:00 p.m.
Neataaa!!!


      Astazi continuam(la 6 maini) review-urile la produsele Danielle Laroche primite spre testare de la La Duchesse.
      Ne-am hotarat sa folosim metoda paralelismului pentru a va prezenta diferentele exacte dintre cele doua produse.
     Asa arata produsele:

 Descriere oficiala:Crema de noapte cu maxima capacitate de protectie impotriva factorilor agresivi de peste zi si efecte corectoare vizibile. Concentratia sporita de Vitamina C stimuleaza reinnoirea colagenului propriu pielii. Formula Night-time Vitamin C are o eficienta ridicata, datorita ingredientelor cu efect hidratant, a uleiului de masline si a germenilor de grau, Vitaminei E si a mineralelor de la Marea Moarta.

 Descriere oficiala:Active Day Cream SPF 15 iti ofera protectia si regenerarea tenului intr-o crema cu factor de protectie solara SPF 15Hidrateazaintinereste si asigura o protectie eficienta impotriva factorilor nocivi din mediul ambiant. Imbunatateste textura pielii datorita hidratarii rapide si eficiente si hraneste celulele datorita continutului bogat in Vitamina E.Active Day Cream SPF 15 este crema preferata de zi cu zi pe ten normal, uscat dar si mixt gratie protectiei eficiente impotriva radiatiilor solare nocive si a noxelor (praf, pulberi).

Anca:Buna din nou!Am stat ceva timp sa ma gandesc ce sa scriu despre aceste doua crede deoarece nu prea am experienta in acest domeniu.Sa va povestesc cum a fost la mine:am luat o crema de la Vichy acum vreo 4 ani,mi-a placut,si de atunci alternez un tip 6 luni,altul celelalte 6,depinde de vremea de afara(iarna mai grasa,vara mai usoara).Schimbarea cremei de fata a insemnat ceva neobisnuit pentru mine,dar asa cum mi-au spus si fetele,trebuie sa incerc si altceva.O sa vorbesc despre cele doua creme la comun,despre cum s-a comportat tenul meu in perioada de testare,asta doar pentru a reusi sa fiu coerenta.In principal pot sa va spun ca nu s-a schmbat nimic,cel putin nimic in rau.Acneea este la locul ei,nu s-a inmultit,dar nici imputinat,ceea ce inseamna ca nu mi-a fost atact tenul,lucru de care sincer va spun ca ma temeam.M-am bucurat cand am vazut ca exista SPF la rema de zi deoarece Maria a avut grija sa-mi implementeze in creier ca soarele ataca pielea,si desi nu credeti,contribuie la aparitia acneei.Crema de noapte pot spune ca am folosit-o mai rar datorita  tratamentului antiacneeic pe care il administram extern odata la 2 zile,dar asa cum v-am spus si mai sus tenul meu nu s-a comportat urat la aplicarea crelor,ceea ce este multumitor pentru mine.Sper ca am reusit sa va fac o idee clara vizavi de parerea mea.Pupici!
Cosmina:Trebuie sa recunosc ca din punct de vedere psihic ,avalansa asta de produse noi mi-a creat ceva probleme ,deoarece,conservatoare din fire,am fost scoasa din aria mea de confort,dar am trecut peste si acum ma simt capabila de a scrie.Ei bine,pot sa va sfatuiesc daca sunteti posesoare de ten mixt/gras ,cel putin pe timp de vara ,sa va luati gandul de la crema de zi,care este megahidratanta.Eu am testat-o aproximativ o saptamana,timp in care zona T mi-a lucit mai ceva decat un bec de 100w.Spre deosebire de aceasta,crema de noapte nu face acelasi lucru,pentru ca stau si ma gandesc ca ar fi trebuit sa-mi trezesc dimineata colegele de camera din cauza stralucirii,dar credeti-ma ca nu s-a intamplat,chiar din contra,tenul arata destul de bine dimineata.Stau si ma gandesc ca daca tenul meu nu a reactionat rau la aceste produse (si tenul mi-e mai sensibil decat oricare altul) inseamna ca nu fac rau.Nu am apucat sa ma uit pe lista de ingrediente,dar nu s-a observat,in afara de luciul de bec dat de crema de zi,nimic in  neregula cu tenul meu.Sper sa va fie de ajutor.


   Vad ca s-au pus de acord la fapul ca nu au avut reactii alergice,ceea ce e bine deoarece eu nu pot vorbi decat despre crema de zi pentru ca pe cea de noapte nu am mai prins-o la mana.Subscriu la ceea ce a scris Cosmina.Problema cu luciul zonei T am observat-o si eu,dar vad ca Anca nu a avut probleme,iar dintre noi  ea este singura cu ten uscat/normal ceea ce inseamna ca nu recomandam(eu si Cosmina) crema de zi persoanelor cu ten mixt/gras,cel putin pe timp de vara.Trebuie sa recunosc ca si eu am fost incantata de factorul de protectie de 15,desi eu as avea nevoie de unul mai ridicat,dar s-a dovedt pana la urma nefolositor datorita luciului dat de aceasta.Oricum,doar ca o observatie,crema de zi a ramas la Anca pentru ca ei i se potrivea cel mai bine,iar cea de noapte la Cosmina care mi-a spus simplu si raspicat ca este a ei.


   In concluzie,crema de noapte este adresata tuturor tipurilor de ten,pe cand cea de zi doar celor cu ten uscat/normal.Nu s-au observat reactii alergice la niciuna dintre noi.Consideram ca aceste creme merita nota 8 din 10(media lor) .


   Pretul acestor creme se invarte in jur de 90 de lei.Puteti afla mai multe aici!

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com