Review demachiant Garnier

By | 4/10/2012 09:11:00 a.m.
Buna!!!

    M-am hotarat sa va vorbesc despre unul din ultimele demachiante folosite.Dupa experienta neplacuta cu demachiantul de la Farmec(cel bifazic) am hotarat sa-l caut pe cel perfect pentru pielea mea.Momentan sunt 95% sigura ca acesta este cel de la La Roche Posay (cititi aici).
   Cand am cumparat demachiantul Garnier am facut-o pe fundamente solide,la insistentele prietenelor mele care sunt foarte incantate de el.Desi cu indoiala in suflet m-am hotarat sa-i dau o sansa si asa am cumparat:


   Textura produsului este una asemanatoare cu cea a smantanei pentru gatit,chiar lejera as spune.Produsul curata ce-i drept in mare parte machiajul,dar nu total.Nu odata mi s-a intamplat sa aplic un gel de curatare si sa observ ca inca mai erau urme de machiaj pe fata.In legatura cu demachierea ochilor pot spune ca da,isi face treaba,desi ochii mei sensibili nu se impaca deloc cu usturimea pe care o au dupa demachiere.

 Il recomand?Numai in cazuri extreme in care nu aveti altceva pe-aproape.Inca nu l-am terminat,dar nu stiu daca-l voi termina sau pur si simplu il voi arunca.V-am spus..el curata,dar nu in totalitate,fapt cu care cred ca m-as fi putut obisnui,dar usturimea ochilor ma impiedica sa-l mai folosesc.
 Nu o sa il recumpar.


Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com