Demachiantul La Roche Posay

By | 11/09/2011 08:20:00 a.m.
Neata!
Si astazi va scriu,asa cum v-am obisnuit in ultimul timp,pe fuga.Incerc sa postez in fiecare zi,dar sa-mi fie cu iertare daca nu o sa mai reusesc,postarile rarindu-se.
Va amenint eu,dar deocamdata nu este cazul asa ca o sa va vorbesc despre noul meu prieten:demachiantul de la La roche Posay,firma de care probabil  v-ati saturat sa  auziti din scriiturile mele,dar si ale mamei.Na...imi place si pace!


Aceasta este un fel de monstra pe care prietena mea mi l-a oferit pentru a-l testa.Dupa marele esec cu demachiantul bifazic de la farmec care mi-a ars pielea pleoapelor si m-a facut sa plang,dar pe care multe fete il lauda,acesta este ca  atungerea unei pene dupa o lovitura de ciocan.
Nu de putine ori am laudat produsele dermatocosmetice ,nu pentru ca ar fi mai bune decat cele obisnuite ,ci pentru simplul fapt ca sunt pe placut tenului meu.
Ca sa va descriu efectul noului meu iubit pot sa va spun ca e ca si cum eu nu as face absolut nimic.Demachiantul face totul,dezintegrand atat de bine machiajul rezistent la apa(rimelurile mele.Haha!) cu simple miscari circulare  cat ai zice peste.
Dupa experientele mele cu demachiantele pot sa il clasez pe acesta mult deasupra celorlalte ,oricat as tine eu la produsele romanesti(vezi Farmec).
Il recomand?Cu toata increderea!Este  demachiantul perfect pentru ochii sensibili,pentru tenul sensibil,pentru fete sensibile!

Voi ce demachiante folositi?
Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com