Giveaway de Paste!!!

By | 4/11/2012 11:51:00 a.m.
Neata!!!

     M-am trezit de dimineata si mi-am dat seama ca postarea pe care o aveam pregatita era nu tocmai potrivita,asa ca am amanat-o pentru maine si am inlocuit-o cu aceasta,special pentru fetele pasionate de bijuterii(de colectionat bijuterii).
     Pentru ca vin Pastile m-am hotarat sa va ofer spre castig:
    -  Cutiuta pentru bijuterii pictata manual
    -  Sampon Advance Techniques
    -  Mostre AslaVital pentru ten sensibil.

 Ce trebuie sa faceti?
    1.Insriere prin GFC(Google Friend Connect-> in partea de sus a paginii gasiti butonul cu  " Inscrieti-va pe acest site" pe un fond albastru)
    2.LIKE paginii de facebook Sudessa( in dreapta a ecranului-sidebar-ul din dreapta )
    3.Share/Distribuie pe facebook link-ul acestei postari sau  puteti realiza o postare pe blogul vostru.
    4.Comentariu cu nume GFC si nume facebook si link-ul share-ului.

         Astept inscrierile voastre.Concursul se incheie peste o saptamana(miercuri 18 aprilie ,orele 18:00).  

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com