O ocheada in gradina Mary Kay

By | 4/12/2012 10:04:00 a.m.
 Neata!!!


       Asa cum v-am spus si in postarea de ieri(concursul la care puteti castiga o cutiuta de bijuterii pictata manual) pregatisem deja aceasta postare.
       Nu stiu cate dintre voi ati auzit de produsele Mary Kay,dar eu stiu ca prima data am vazut un film in care distribuitoarele se bateau pentru regina vanzarilor,dar atunci nici prin cap nu-mi trecea ca aceste produse chiar exista.Mi-au fost foarte laudate de prietenele mele care imediat ce au ajuns ,asta toamna in Franta,au aterizat in magazinele de cosmetice.Cel mai laudat produs Mary Kay mi-a fost Fondul de ten care,din cate spun ele,este asemanator cu Chanel Pro Lumiere.Nu pot sa certific acest lucru deoarece nu l-am incercat,dar mi-au promis ca in vara,cand spera sa ajunga in tara,o sa-mi  aduca o geanta plina cu cosmetice,deci si fondul acesta de ten.
        Astazi o sa va prezint un machiaj realizat cu 3 pastile de fard Mary Kay pe care le-am primit de la Ana  .



 Din punctul meu de vedere acestea sunt farduri calitative care isi merita banii(27 de lei/buc).Rezistenta acestora este foarte mare asa ca n-am avut probleme sa se stranga in pliuri sau sa curga de pe pleoapa.

 Fiecare pastila de fard are 1.4g si vine ambalata singurica in cutia ei.Nuantele le puteti vedea in poza de mai sus.Mie cel mai mult mi-a placut verdele care aplicat pe pleoapa se transforma intr-un verde-auriu.
Pentru cele interesate de ingrediente am postat aceasta ultima poza in care puteti vedea exact ce si cum..

Le recomand?Da,datorita calitatii lor.
Le puteti achizitiona de pe  http://anamk.ro/  la pretul de 27 lei.

  Ati incercat vreun produs Mary Kay?Ce parere aveti despre ele?

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com