Review: Liz Earle "Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser"

By | 4/13/2012 11:46:00 a.m.
 Neata!!!

         Pentru ca in ultima perioada v-am tot vorbit despre demachiante,m-am hotarat sa va prezint si minunatia pe care am descoperit-o cu ajutorul celor de la Liz Earle.
         Vreau sa va vorbesc astai despre demachiantul "Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser" de la Liz Earle
   La inceput am fost reticenta deoarece mirosul de eucalipt mi s-a parut prea tare,dar cu timpul m-am obisnuit si acum nici ca-l mai simt
   Inainte de asta vreau sa va spun ca mi-a placut foarte mult modul in care a fost impachetat.Mama chiar e spus"Se vede ca sunt profesionisti" ,si credeti-ma ca rar ajunge mama la concluzia ca exista si profesionisi pe lumea asta. 
   Plicul in care am primit produsul  continea si o scrisoare adresata,doua prosopele de bumbac,dar si o brosura in care erau prezentate toate gamele companiei Liz Earle.


Ca sa trec mai departe o sa va spun ca acest demachiant este unul atipic. Daca demachiantele obisnuite se aplica pe dischete demachiante si dupa aceea pe suprafata care trebuie demachianta, Liz Earle a revolutionat  tactica indemnandu-ne sa utilizam 2 pasi:
    1. Masam produsul pe suprafata pielii 
    2. Inmuiem unul din prosopelele de bumbac in apa calda,il stoarcem astfel incat acesta sa devina jilav,dupa care il aplicam pe fata si usor incepem sa o curatam.
    Nu cred ca are rost sa ve descriu senzatia pe care o lasa dupa ce este demachiata pielea pentru ca v-as face invidioase. Daca pana acum am avut in mare parte numai probleme cu demachiantele,pot spune ca acesta este cel pe care-l cautam,si nu ma sfiesc sa zic ca este cel mai bun Cleanser incercat de mine.

 
    Il recomand?DA,cu toata sinceritatea.Este singurul demachiant care "merge" atat la mine cat si la mama.Sunt sigura ca dupa ce il vom termina ne vom comanda alte 2.

   Daca doriti sa-l achizitionati o puteti face de pe site-ul oficial Liz Earle la pretul de 14.25 lire( 75 de lei).

          Voi ce demachiante folositi?De care sunteti cel mai multumite?
 
Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com