Review pudra compacta mozaic de la NYX

By | 3/06/2012 11:33:00 a.m.
Buna,

    Cum sarbatoriti aceasta frumoasa zi de marti? Eu m-am hotarat sa va prezint pudra pe care am reusit sa o gasesc cu revista Cosmopolitan.
     Aceasta arata asa:

 Si i-am facut si swatch-uri,atat pentru fiecare nuanta cat si pentru efectul pe care il obtinem in prin combinatia acestora:

    Ce pot spune este ca nu cred sa o folosesc foarte mult,cel putin nu pe post de blush pentru ca le sunt fidela fardurilor pentru obraz  in nuante de roz.Cel mai probabil aceasta pudra o sa o folosesc pe posta de bronzer.Pot spune ca imi place la ea ,si in general la produsele NYX faptul ca nu au sidef.In ultima perioada toate blush-urile si pudrele bronzante pe care le-am achizitionat(in numar mic,ce-i drept) au sidef,si nu pentru ca asa mi-am dorit eu,ci pentru ca nu am avut alternativa.
    Am reusit sa gasesc si o adoua revista Cosmopolitan care avea un blush NYX,dar pe acela am hotarat sa il fac cadou mamei,care isi cauta de mult unul care sa aiba aceiasi nuanta cu al ei,care e pe duca.Sper sa-i placa surpriza.
O recomand?Nu pot recomanda un produs care nu mi se pare esential.Consider ca e un produs bun,dar care poate fi inlocuit destul de usor.

     Voi cum v-ati pregatit pentru 8 martie?


Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com