Review produse pentru curatarea fetei Mario Badescu

By | 3/05/2012 09:06:00 a.m.
Neata!!!

    Pentru a-mi continua seria de review-uri a produselor Mario Badescu,am hotarat astazi sa va prezint produsele de curatare a fetei.
 
        Tonic Mario Badescu Keratoplast Cleansing Lotion 



    Ca si in cazul mastii pentru piele matura,acest produs a fost testat de o persoana cu tenul uscat(mama) si destul de deshidratat,el fiind un tonic direct adresat pielii uscate.Din cate am inteles de la ea,este un produs bun,la fel ca si masca,dar care are un defect:fiind folosit de 2 ori in fiecare zi,acesta se termina prea repede,asa ca rezultatele nu au putut fi observate in adevaratul sens al cuvantului,asa cum s-a intamplat in cazul mastilor,unde se necesita o cantitate mica de produs.
    Il recomand?Mama spune ca si l-ar cumpara pentru ca ii hraneste pielea si nu o simte aspra,asa cum se intampla cu majoritatea produselor pentru curatat fata ,adresate tenului uscat.
    Il puteti cumpara de pe www.carespot.ro la pretul de 94 de lei





            Demachiant Mario Badescu Enzyme Cleansing Gel

        Dupa experientele cu demachiantele bifazice,care pur si simplu mi-au ars pielea,pot spune ca in sfarsit ca pielea mea si-a gasit perechea in materie de curatare.Acest demachiant este pur si simplu perfect.Curata ori ce fel de urma de machiaj sau impuritate de pe fata,si o lasa curata si cu un aspect sanatos.
     Il recomand?Cu siguranta!!!este unul dintre cele mai bune demachiante pe care le-am testat vreodata si sunt sigura ca o sa  ramana printre cele mai bune.
     Se poate cumpara de pe www.carespot.ro la pretul de 75 de lei.


          Demachiant Mario Badescu Glycolic Foaming Cleanser
     
       Pentru ca tot sunt la capitolul "descoperirea celor mai bune produse pentru tenul meu",vreau sa va mai prezint un alt demachiant care isi face treaba mai bine decat promite.Eu l-am folosit  o data pe saptamana timp de 3 saptamani si pot spune ca Acidul glicolic pe care-l contine a avut grija,ca in aceasta perioada  de vant(eu am tenul mai mult decat sensibil,si orice arsura a vantului apare ca o maaare pata rosie ,de obicei localizata in obraji,dar restul fetei nu face excepite) sa imi controleze culoarea acestuia.
     Spre deosebire de  Cleansing Gel  acesta se foloseste 1-2 ori pe saptamana,fiind usor exfoliant.
     Il reocmand?DA,pentru ca face exact ceea ce promite,asa cum se tin de promisiune toate produsele Mario Badescu.
    El costa 94 de lei si-l puteti achizitiona de pe www.carespot.ro



Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com