Review Crema de zi Mario Badescu Oil Free Moisturizer SPF 15

By | 3/07/2012 08:28:00 a.m.
Neata!!!

     Astazi se incheie seria review-urilor pentru produsele Mario Badescu pe care le-am primit spre testare de la www.carespot.com.
     Am lasat special la sfarsit review-ul cremei de zi de la Mario Badescu petnru ca eu sunt absolut incantata de ea.Pot spune ca este prima si singura crema care nu imi ingrasa tenul,asa mixt cum e el.Crema hidrateaza in profunzime si ajuta la refacerea tesutului distrus din diferite motive.
     Eu am primit-o asa,fiind sub forma de mostra:



O recomand?Cu siguranta!Este,asa cum am scris si mai sus,prima crema care nu-mi ingrasa tenul,si are si de ce,deoarece este "oil free".M-am convins inca odata ca produsele Mario Badescu sunt produse care-si merita banii.

   Aceasta crema o puteti gasi pe www.carespot.com la pretul de 137 de lei.

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com