Review Crema de par Schwarzkopf OSiS Twin Curl

By | 3/12/2012 08:07:00 a.m.
Buna!!!

    Astazi o sa va prezint si ultimul produs pe care l-am promit de la www.carespot.com , si anume:Crema de par de la Schwarzkopf -OSiS Twin Curl care promite sa-mi ajute buclele sa-si revina .Am realizat atat poze produsului,car si inainte si dupa:




 In poza puteti observa dubla actiune"o parte crema,o parte gel.Ingenios,nu?
 Poza in perioada de dinaintea folosirii produsului.

 Asa arata parul meu,dupa ce am folosit Osis Twin Curl.Eu sunt multumita de efectele sale,mai ales ca nu-mi ingrasa parul.

O recomand? Da,in mare parte pentru ca face ceea ce promite,si pentru ca nu-mi ingrasa parul.trebuie insa  sa stiti ca a doua zi,buclele nu vor  fi la fel ca in prima zi de la aplicare,ele incepand usor,usor sa se lase.
O puteti achizitiona de pe www.carespot.com la pretul de  55 de lei

Voi ce produse de styling folositi?

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com