Comparatie pensule de blending

By | 3/11/2012 10:30:00 a.m.
Neata!!!

        Am hotarat sa va prezint diferentele dintre pensulele de blending pe care le am:ELF,Sigma E25,si Ecotools
Le-am facut si poze,ca sa puteti observa diferentele.




   Asa cum puteti observa ,diferentele de marime nu sunt foarte vizibile,dar ca idee ELF este cea mai mica,Ecotools este undeva la mediu,iar Sigma este cea mai pufoasa.
   Din punctul meu de vedere Sigma E25 este cea mai proasta pensula de blending incercata de mine,peri aspri,eficienta 1 din 10,credeti-ma ca de cand o am,nu cred ca am folosit-o de mai mult de 10 ori.Despre ELF pot spune doar ca ma satisface din toate punctele de vedere:eficienta acesteia creste undeva la 8 din 10,iar perii sunt mult mai moi decat cei ai Sigmei.Acum,trecand la Ecotools,vreau sa va spun ca aceasta pensula nu este destinata blending-ului,ea facand parte din acest kit(cel pentru ochi)si  fiind destinata aplicari iluminantului.Chiar daca ested estinata altei operatiuni,nu o pot folosi doar la acel lucru,asa ca aceasta a luat locul pensulei de blengind.Pot sa va spun ca este pensula mea preferata de blending:eficienta 10 din 10,peri foarte moi,abia de-i simti pe pleoape.
     Dupa experienta cu Sigma E25 m-am lamurit de calitatea produselor Sigma,si credeti-ma ca nu-si merita banii.Am discutat cu multe persoane despre F80 in momentul in care doream sa mi-o cumpar,si toti mi-au spus acelasi lucru: peri asprii(pentru pielea mea foarte sensibila) si inghite de 2 ori cantitatea de fond de ten pe care o aplicai inainte cu degetele.
     Pana o sa gasesc alte pensule mai bune decat Ecotools,nu pot decat sa va sfatuiesc sa vi le achizitionati pentru ca nu o sa regretati(eu am doar o problema cu pensulele din kit-ul de ochi-au coada mult prea scurta pentru mine,dar asta depinde de fiecare)

    Voi ce pensule de blending folositi?


Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com