Review Masca pentru fata Passion Peel Off de la Montagne Jeunesse

By | 3/13/2012 08:22:00 a.m.
Neata!!!

    Dupa vreo 2 saptamani de facut curaj,m-am hotarat sa incerc puna din cele 3 masti de la Montagne Jeunesse primite spre testare.
    Prima pe care o sa v-o prezint este Passion Peel Off,o masca cu rodie care arata asa:






  Ce mi-a placut cel mai mult la aceasta masca este ca odata uscata,se "cojeste" tragand usor  de ea,iar senzatia este una de luare a primului strat al pielii,insa fara durere.
  Aceasta am incercat-o atat eu cat si mama,si amandoua am ajuns la aceiasi concluzie:o sa o recumparam,fie si doar pentru senzatia de curatare pe care o lasa  10 -15 minute dupa ce a fost luata de pa fata.

O recomand?Da,pentru ca este usor de folosit si pare si eficienta.Spun "pare" pentru ca impartind-o cu mama nu m-am putut convinge de efectele reale pe care ar putea sa le aibe.trebuie sa mentionez ca fiind o masca de peeling aceasta se recomanda a fi folosita doar o data pe saptamana.

   Voi ati incercat aceasta masca?La ce concluzie ati ajuns?

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com