Review Fond de ten Maybelline Dream Matte Mousse

By | 2/17/2012 08:55:00 a.m.
Neata!!!

    O alta descoperire in materie de fonduri de ten vreau sa v-o prezint astazi.Desi mereu m-a tentat sa incerc un fond de ten spuma,si stiu ca sunt de mai bine de 2-3 ani pe piata nu am reusit niciodata sa testez macar unul dintre ele.
    Intalnirea mea cu Dream Matte Mousse a fost mai putin prietenoasa decat cea cu Affinitone deoarece nu eram obisnuita cu consistenta "spumoasa" a produsului,care insa nu mi-a dat mari batai de cap.Spre deosebire de cel mentionat mai sus,Mousse are o acoperire mica spre medie,dupa parerea mea,si asa cum e mentionat si in denumire este un fond de ten matifiant.Nu consider ca acest fond de ten este recomandat persoanelor cu tenul uscat,sau pe timp de ger,ca in zilele precedente.Sunt sigura ca rezolva problema "uleioasa" a zonei T pentru ca am incercat si spre deosebire de  o zi obisnuita,in care eu nu aplic fond de ten,cand luciul apare dupa 3-4 ore,cu acesta luciul a aparut cam la ore,in conditia in care l-am si pudrat,pentru a se fixa mai bine.
   Mai jos gasiti niste poze cu produsul atat in ambalaj cat si aplicat:




Il recomand?Da,pentru cele care au nevoie de un fond de ten matifiant,dar musai sa nu-l foloseasca in perioada de ger,sau daca il folosesc sa nu-l aplice decat peste o crema intens hidratanta,chiar daca au tenul mixt/gras.Nu il recomand celora care-si cauta un fond de ten cu acoperire medie-mare pentruc a vor fi dezamagiti.

Il puteti cumpara de la www.makeuponline.ro la pretul de 47.68 de lei.

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com