Review Fond de ten Maybelline Affinitone 24H

By | 2/14/2012 10:49:00 a.m.
Buna!!!
     Astazi va impartasesc o noua descoperire in materie de fonduri de ten,descoperire facuta cu ajutorul Makeuponline.ro.Dupa numeroase experiente cu fondurile de ten cosmetice m-am hotarat acum mai bine de un an sa incerc si fonduril;e de ten dermato-cosmetice,si de atunci nu am renuntat la acestea,considerand ca sunt cele mai bune(in mare parte inca sunt de aceiasi parere)
   Ei bine,fondul de ten Affinitone24H,despre care auzisem oricum foarte multe lucruri bune m-a surprins cu adevarat.Se pare ca un an,in industria cosmetica inseamna destul de mult,in cazul in care acesta este primulf ond de ten cosmetic la care am spus "wow",nu am o masca in loc de fata,el avand totusi o acoperire medie spre mare.
   Ca sa intelegeti de ce spun asta va arat cateva poze,atat cu produsul cat si cu el aplicat:
                                              

                                                        poza facuta la ~3-4 ore dupa aplicare


Il recomand?Nici nu se mai pune problema de un raspuns negativ.Cred ca este un fel de redescoperire.Cred ca o sa alternez fondurile de ten,pentru ca nu pot renunta la cele dermato-cosmetice.

Later update(sept 2012):Trebuie sa recunosc ca inca sunt uimita de cat de mult mi-a placut,si inca imi place , modul in care acest fond de ten se aseaza pe fata.Revin cu un update pentru ca ma simt obligata sa va spun ca in luna mai am sistat folosirea acestui fond de ten ,deoarece am observat ca nu reactioneaza bine in conditii de caldura exagerata,facandu-mi tenul sa se inflameze si sa se umple de mici puncte rosii asemeni cosurilor(care insa nu sunt).O sa reincep acum in toamna sa-l flosesc si cel mai probabil ca o sa revin cu un Later-later update.Chiar sunt curioasa daca reactia alergica a fost influentata de caldura sau a fost doar din cauza fondului de ten.

      Voi ce spuneti?Ati avut probleme cu el vara?


     Il puteti achizitiona de pe www.makeuponline.ro la pretul de 37.91 de lei.

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com