Si unghiile mici sunt sexy

By | 2/16/2012 08:27:00 a.m.
Buna!!!

     Am redescoperit calitatea unghiilor scurte si m-am hotarat sa scot la lumina acest fapt.
     Printr-o intamplare,una din unghii mi s-a rupt,asa ca m-am conformat si le-am taiat pe toate.De mica am fost invatata ca mainile unei fete sunt prima dovada de curatenie si ingrijire,asa ca aspectul lor e foarte important, motiv pentru care consider ca  detinerea unor unghii de lungimi diferite nu ar face decat sa arate contrariul.
     Am considerat necesar sa realizez aceasta postare deoarece nu putine sunt fetele care datorita ocupatiei sunt nevoite sa poarte unghiile scurte,dar care sunt privite ca fiind nefeminine.
     Si poze cu unghiutele:




    Pentru a le scoate din anonimat m-am folosit de o oja cu sclipici ,pe care am aplicat-o peste o alta de culoarea untului.
    Consider ca mainile unei femei nu necesita unghii lungi pentru a arata bine si a fi feminine.Sa nu uitam ca fetele pot fi si jucause,nu doar seducatoare.

    Voi ati adopta un stil "minimalist" in materie de unghii?


Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com