~CONCURS INCHEIAT~13 to 13 GIVEAWAY

By | 1/13/2012 06:36:00 p.m.
Buna!

   In postarea celuilat giveaway(care s-a incheiat astazi) va spuneam ca perioada ce urmeaza este plina de cadouri pentru voi.
   Pentru ca stim ce va place,eu si Make-up Shop ne-am hotarat sa va ningem cu produse de make-up(daca zapada tot nu apare).
  Vorbim aici de 3 premii,pe care 3 dintr voi le vor castiga pe data de 13 februarie 2012.
                                                                 
Premiul 1:


 (O paleta Beauty UK  si doua rujuri Sleek,nuantele vor fi alese de voi de pe site-ul www.makeup-shop.ro)

                                                                           Premiul 2:
(un fard mono de la Sleek,un fard BeautyUK Baked Eyeshadow, un BeautyUK Baked Blush,toate alese de voi de pe site-ul www.makeup-shop.ro)
Premiul 3:
Mentiune:Pentru ca unele dintre voi   sunteti  pasionate de nail art:

(2 lacuri de unghii Beauty UK si un set de pile pentru unghii de la Sleek,nuantele la oje vor fi alese de voi de pe site-ul www.makeup-shop.ro)
     Conditii participare:
1.Insriere prin GFC(Google Friend Connect-> in partea dreapta a ecranului gasiti butonul cu " Inscrieti-va pe acest site" pe un fond albastru)
2.LIKE paginii de facebook Sudessa(tot in dreapta,dar putin mai sus)
3.LIKE paginii de facebook Makeup-Shop
4.Share/Distribuiti aceasta postare pentru a putea afla si ceilalti de concurs
5.Comentariu cu nume GFC , nume facebook si link-ul distribuirii(ca sa aflati link-ul apasati pe timpul aflat sub postare)
mentiuni:
   - Persoanele care nu doresc share-ul pe facebook,dar au blog pot inlocui share-ul cu o postare pe blog. 
   -Nu voi tine cont de preferinte atunci cand voi alege castigatorii,ca sa nu existe neintelegeri mi-as dori ca aceste comentarii sa nu contina altceva decat cele mentionate de mine mai sus,fara alte mentiuni ca:"mi-as dori premiul...".
   

     Asa cum am spus si mai sus,acest concurs incepe azi 13 ianuarie si se termina pe 13 februarie.Castigatoarele vor fi alese prin Random.org.
   
Vreau sa multumesc Makeup Shop


  Sper ca v-am bine dispus cu acest concurs,si nu va culcati pe o ureche pentru ca nu este ultimul.Am promis o serie de concursuri si asa voi face.
  


Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com