Schimbare de planuri

By | 12/20/2011 08:42:00 a.m.
Neata!
   Cu tristete va anunt ca aceste saptamani(de pana si de dupa revelion) vor fi o perioada de absenta din mediul virtual datorta unor factori externi.Pe scurt ce se va intampla: vor exista postari nu stiu daca zilnic,dar la doua trei zile cu siguranta ,insa nu ma veti gasi online pe facebook sau pe alte retele de socializare.Nu pot sa spun ca sunt foarte suparata pentru ca simteam nevoie de o schimbare ,asa ca o sa ma linistesc,practic imi iau vacanta nevoit.
   Trecand la lucruri mai frumoase vreau sa va spun ca ieri am avut o mare surpriza.Dupa ninsoare,ploaie,vant, ploaie si lista poate continua,aseara,cand am ajuns acasa (dupa orele 23) am avut surpriza ca machiajul meu sa nu fi curs,sa nu se fi intins.Cand a inceput sa ninga eram in cautare de forme pentru briose si tot ce faceam era sa ma uit in vitrina fiecarui magazin in care urma sa intru daca arat sau nu ca moartea in vacanta.Ca sa ma credeti am facut si poze:
Machiajul a fost realizat de dimineata la ora 10,fiind compus din primer Radiant,farduri si tus:



daca va uitati atent se vede cum tusul a crapat,dar nu s-a intins.Trebuie sa mentionez ca tusul este cumparat de la Oriflame pe nici mai mult ,nici mai putin de 8 lei.Este primul tip de tus pe are l-am cumparat,in principal pentru a "experimenta",dar am ramas la el si acum mi-am dat seama de ce.

Voi ce tusuri folositi?,cat de mult rezista?

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com