Bad Girl from Sleek

By | 12/21/2011 11:37:00 a.m.
Neata!

    Astazi am avut o surpriza de proportii atunci cand m-am trezit:afara era alb.Ninsese,si nu doar atat,inca ningea...Nu pot sa spun ca nu sunt fana ninsorii,chiar din potriva,dar nu in oras,unde mocirla se va instala acum ca nu mai ninge.
    Trecand peste aceasta introducere in care-mi aratam nemultumirea vizavi de anotimpul care patroneaza perioada aceasta a anului,vreau sa va impartasesc una din bucuriile zilelor trecute.
   Tadadadam:



    Presupun ca stiti care este sentimentul pe care l-am simtit in momentul in care am primit-o:un copilas care-si primeste cadourile de ziua lui,si incepe direct sa se joace cu ele.Ei bine asta este una din slabiciunile mele,sunt tare nerabdatoare si incerc orice produs imediat ce il cumpar,uneori nici nu astept sa ajung acasa.
   Desi foarte multe persoane din blogosfera o detin deja,sau detin una dintre paletele Sleek,deci stiu la ce sa se astepte,sunt constienta ca  nu sunt la fel de numeroase persoanele din afara blogosferei care au auzit sau incercat produsele celor de la Sleek,motiv pentru care o sa o descriu putin.
De ce imi doream aceasta paleta?Are cea mai potrivita gama de culori pentru machiajele smokey.
Ce am constatat cand am incercat-o?Fardurile sunt pigmentate,nici prea prafoase ,nici prea cremoase,rezista pe pleoapa fara primer ~3-4 ore inainte sa se strang,iar cu primer nu le-am incercat.
O recomand?Da,cu siguranta!!!Raportul calitate-pret este mai mult decat exceptional,balansandu-se mult in favoarea calitatii.Este accesibila oricarui buzunar,din toate punctele de vedere:are un pret mic,si este foarte usor de transoprtat,incapand si in buzunarul blugilor,sau al jachetei(daca iti intra mana acolo,atunci sigur intra si aceasta paleta).
Si pentru a completa toata aceasta descriere:
   Machiajul nu este aplicat peste primer,deci asa se vad culorile cand sunt aplicate direct pe piele(pudra).ieste machiajul in sine am aplicat niste sclipici,asa ca nu va speriati ,fardurile nu sunt sclipicioase,ci doar putin sidefate.

De unde puteti cumpara aceasta paleta,dar si altele? www.makeup-shop.ro
Pret:36 lei,dar acum puteti profita de oferta si sa o cumparati la 34,5 lei.

 Ce spuneti? Va tenteaza?

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com