Green eyeliner

By | 12/18/2011 04:12:00 p.m.
Buna!
Intr-o zi asa de insorita ce merge mai mule decat un machiaj care sa te duca cu gandul la primavara,la energie?
Cu asta ma mandresc eu azi:

 Pentru ca despre tus voiam sa va vorbesc am sa va arat exact cum se vede:prima poza este realizata cu blit si a doua fara:
Desi folosesc de mult timp tusurile celor de la Oriflame,de fapt doar un tip de tus,nu aveam mari asteptari de la aceasta nuanta,si sincera sa fiu nici nu speram la intensitatea pe care o are,sau la sidef.Imi place si-l recomand.Nu-mi aduc aminte exact numele pe care-l poarta,dar daca va pica in mana un catalog de Oriflame o sa il gasiti pentru ca este din categoria "Click it"(cred) si costa doar 8 lei.Este rezistent dar nu si la apa.Eu, care am pleoapele uleioase ,pot sa spun cu deplina sinceritate ca sta acolo unde-l pun si mai bine de 8 ore.
Il recomand? Cu deplina incredere.S-ar putea sa aveti probleme cu pensula care este destul de subtire,dar dupa un timp sa obisnuiti(cazul meu).Trebuie sa mentionez ca primul tus pe care l-am avut a fost tot din aceasta gama,si de 4 ani il recumpar,cred ca odata la 3 luni,cam atat ma tine o sticluta.


Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com