Made by me!

By | 11/08/2011 12:33:00 p.m.
Buna!
Astazi am amanat putin programul pentru ca am fost plecata,dar sper ca prin aceasta postare ma revansez.
Vreau sa va prezint 3 dintre "creatiile" pe care obisnuiam sa le realizez in urma cu cativa ani:
 Aceasta este brosa mea preferata,nu va pot explica exact de ce anume,dar o iubesc...culorile sunt asa pline de viata si in acelasi timp dulci si elegante
 Aceasta este o brosa realizata special pentru mama acum 2 primaveri,cadoul meu de martisor pentru ea.
Dintisorul face parte dintr-o serie de 3 brose :una pentru mine(aceasta) si una pentru doctorita mea stomatoloaga si cealalta pentru asistenta dumneaei,au fost oferite acum 2 ani de martisor.

Voi ce hobby-uri aveti?Cred ca o sa postez si poze cu cerceii pe care i-am realizat cam in aceiasi perioada.

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com