Style Master:ORBITAL Curls designer

By | 11/10/2011 09:55:00 a.m.
Neata!
   Astazi m-am rasfatat cu ultimul episod din Desperate Housewives,asa ca pot spune ca este o zi mai relaxanta.
   Pentru ca este o zi placuta si sa zicem mai libera am hotarat sa va spun despre noua mea descoperire: Style Master:ORBITAL Curls designer ,care a reusit sa redea buclelor mele elasticitatea si forma asa cum o aveau inainte ca scalpul meu sa o ia razna.
   Pentru a va arata ce face,si mai ales de ce il laud am facut niste poze:


Acum imi pare rau ca nu am facut poze si cand nu il utilizam,dar nu va promit ca reusesc sa fac vreuna pentru ca am devenit dependenta de el.
Ce si cum despre produs:Produsul face parte din noua gama :Style Master a produselor profesionale Revlon, firma de a caror produse  mereu am fost incantata pentru ca mereu mi-a oferit exact ce promitea.
 Produsul este prezentat asa:
Cum  se utilizeaza:Se aplica gelul pe parul ud si se usuca la alegere cu fheonul sau natural.Eu am ales a doua varianta pentru ca nu sunt prietena cu aparatele care-mi incalzez podoaba capilara,deshidratand-o
Produsul il puteti gasi pe cosmeticeprofesionale.ro,dar puteti gasi de altfel intreaga gama Style Master sau alte produse greu de gasit la noi in tara.Serviciile sunt foarte bune ,iar preturile sunt cu mult mai mici decat cele din magazine.

Il recomand?  Da.Cu toata increderea.Daca va doriti sa aveti bucle fericite,asa cum le spun  eu alor mele va puteti achizitiona acest produs.

Voi ce produse de styling de la Revlon ati folosit?

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com