Vreti sa stiti ceva despre celulita?

By | 10/01/2011 11:06:00 a.m.
Neata!
        Sper ca aceasta zi de sambata sa ne invioreze putin si sa ne ia o parte din stresul si oboseala acumulate pe timpul saptamanii trecute.
        Astazi vreau sa vorbiti voi cu mine.Despre ce vreau sa imi vorbiti?Despre CELULITA!Nu vreau raspunsuri la intrebari,ci intrebari pentru a primi raspunsuri.Nu de la mine,evident,ci de la Alina,nutritionistul clinicii SLIMART 

        Pentru ca mi-ati spun ca sunteti mult mai interesate de celulita decat de acnee,Alina s-a oferit sa ne raspunda la toate intrebarile.Nu vreau sa-i pun doar eu intrebari,pentru ca exista posibilitatea ca pe fiecare dintre noi sa ne intereseze un alt lucru asa ca va rog sa-mi lasati intr-un comentariu intrebarile la care doriti raspuns.Cand se vor strange destule intrebari(nu stiu exact ce inseamna"destule"),voi vorbi cu Alina despre toate nelamuririle si curiozitatile voastre(si ale mele).
       Ce spuneti?
       Astept intrebarile voastre!
Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com