Anian-Curl Activator Spray

By | 9/30/2011 10:59:00 a.m.
Neataaaa!
Astazi o sa va prezint:
L-am primit pentru a-l testa.Nu ma asteptam sa ma surprinda,cel putin  nu placut.In ultima perioada am avut nimai dezamagiri atat privind sampoane,cat si  spume,geluri,masti,etc. pentru parul meu cret.
Cei de la  www.TrioDeluxe.ro  au fost draguti si mi-au trimis atat acest minunant spray ,cat si Keratina lichida,despre care o sa va vobesc probabil saptamana viitoare.
Ce spun ei despre spray:

 Ce spun eu: Este un spray care imi ajuta parul sa nu mai fie fizzy.Mi-l aranjeaza frumos fara al incarca si mai ales fara al ingrasa(asta e marea mea problema).Asa cum v-am spus si mai sus,nu ma asteptam la niciun rezultat din partea lui,dar am ramas fara cuvinte chiar dupa prima folosire.Cel mai important pentru mine este faptul ca nu imi ajunge pe scalp(daca ati citit postarile mele despre sampoane va dati seama de ce ma bucura)
O sa il folosesc pana o sa se termine,si pe urma o sa-l cumpar.
Va atasez si o poza de acum 2-3 saptamani,de cand aveam parul lung si efectele se vedeau foarte bine.Acum sunt tunsa un bob-cret,care ma face sa zambesc de fecare data cand ma uit in oglinda pentru ca fiecare bucla in parte se pare ca are personalitatea ei si sta doar cum vrea ea,dar per total este bine.

 Voi ce produse de styling folositi?

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com