ES eyeliner fron KKcenterhk.com

By | 10/03/2011 09:30:00 a.m.
Neata!
O poza pentru inceput.Vedeti ceva schimbat?



Astazi vreau sa va prezint noul meu eyeliner!!!Tadadadam:
Este un eyeliner gri,nu exact cel pe care mi-l doream eu(unul negru),dar am descoperit ca imi place si acesta.
L-am primit spre a-l testa de la KKcenterHK.com  saptamana trecuta.
Primul lucru la care ma asteptam era ca o sa se intinda imediat ce o sa imi pun manuta pe ochi(mai am acest obicei),dar din contra.Acest eyeliner este total waterproof.Nici cu sapun nu se ia(prima data l-am incercat pe mana).
Mie imi place foarte mult,cel putin mult mai mult decat Perfect Liner Automatic,despre care am vorbit aici  .
Il recomand cu toata increderea. Cred ca de astazi inainte o sa abandonez(cel putin pentru machiajurile pe care le folosesc la scoala) eyeliner-ele negre.
Si acum alte poze:

 Voi ce eyeliner-e ati mai incercat?
Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com