Style Master de la Revlon

By | 10/21/2011 09:31:00 a.m.
Neata!
       Astazi am sa va scriu despre noile produse de styling pe care le-am descoperit pe site-ul   cosmeticeprofesionale.ro. .
Daca imi cititi blogul de mai mult timp stiti cat de importante sunt produsele pentru par,mai ales sampoanele pentru mine.Astazi vreau sa va intreb daca ati auzit despre produsele STYLE MASTER  care promit a fi cele mai bune produse de styling din lume.
       Ce am gasit eu despre ele se prezinta cam asa:
*Promit a fi cele mai bune din lume deoarece au fost create de 6 mari stilisti contemporani:
- David Raccuglia - Chicago, USA
Ales in anul 2008 unul din cei mai influeti 50 de stilisti din istoria coafurii americane.

- Gun-Britt Zeller
- Copenhague, Denmark
Distinsa cu premiul "Global Salon Business" in anul 2004.

- Charlie Price
- Denver, USA
Distins cu premiul "Hairstyst of the Year 2007".

- X-presion
- Madrid, Spain
Recunoscut de "Asociatia Internationala a Revistelor Profesionale de Coafura" in anul 2009, ca cel mai creativ nou talent in coafura.

- Fumio Kawashima
- Tokio, Japan
Cel mai faimos stilist japonez si creatorul tunsorii Box Bob, impreuna cu Vidal Sassoon.

- Robert Masciave - London, UK
Onoruri de la "Fellowship of British Hairdressers" si ales "Best Individual Salon" in anul 2009. 


Mie mi-a placut e mai mult comentariul lui  Robert Masciave,el spune cam asa:"  Coafura joaca un rol foarte important in societate. Are un impact mult mai mare decât cred oamenii. Pentru mine, coafura inseamna sa dezvalui caracterul unei persoane, identitatea sa, deci parul este conturul caracterului."  

Sunt chiar curioasa de cum se comporta aceste produse,mai ales Orbital Curts Designer care promite bucle flexibile o perioada indelungata.Sper sa il pot incerca intr-un timp cat mai scurt pentru ca parul meu parca a intrat la apa..nu mai sta cret de niciun fel..

Din experienta mea cu produsele Revlon am mari asteptari de la noile descoperiri.Pana la incercare doar o sa visez la ele...


Voi ati incercat unul din produsele Style Master?Ce produs v-ar interesa cel mai mult?


Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com