De la V pentru voi!---Mama vorbeste!

By | 10/22/2011 02:04:00 p.m.
Buna scumpelor!(sper sa nu fac nicio discriminare)

Astazi o sa postez eu in locul Mariei,deoarece ea sta tot mai prost cu timpul in ultima vreme si vreau sa-i usurez cat mai mult treaba.(plus ca imi face mare placere sa va scriu).
Am stat si m-am gandit despre ce sa va scriu si m-am hotarat sa fac o paralela intre cele doua creme de fata pe care am ajuns sa le folosesc in ultima vreme.
Ambele sunt creme grase,deaorece pielea mi-e foarte uscata.
Am iesit din vara  folosind La Roche Posay-Hydraphase Intense Riche,care arata cam asa:
   Am ajuns sa folosesc aceasta crema,dupa ce am incercat crema Mariei(Hydraphase Legere) acum 2 ani.In perioada respectiva aveam tenul foarte sensibil si orice produs incercam imi provoca inrosirea pielii,prurit si o groaza de alte efecte negative.
Aceasta a fost crema care m-a scos din impas,fiind singura la care fata raspunde pozitiv.Stiu ca Maria v-a mai scris odata despre ea asa ca nu o sa va plictisesc prea mult cu descrierea.
    Din cate stiu eu o crema este bine sa fie schimbata la o perioada de 6-7 luni cu o alta,nu neaparat tubul cat compozitia deoarece exista riscul ca pielea sa se obisnuiasca cu ea si sa observati o schimbare  "neplacuta".E ca atunci cand o bacterie se invata cu un medicament:medicamentul nu mai elimina bacteria.Datorita acestui fapt eu oscilez intre Riche(pe timpul verii) si Intense Riche(pe timp de iarna).Cantitativ mie nu-mi ajunge o singura bucata(cum se intampla cu Maria) asa ca pe timp de iarna imi cumpar cate una in fiecare luna.
    De ce am vrut eu sa va fac acest intro este pentru ca saptamana trecuta,cand stim cu totii ca vremea s-a racit drastic, eu am fost luata prin surprindere si imi simteam pielea precum o scoarta de copac(ati simtit vreodata asta?) asa ca am intrat in prima farmacie si am luat cea mai grasa crema pe care am gasit-o.Asa am ajuns la Nivea:

Am fost destul de sceptica in a  ma da cu ea,dar in lipsa de altceva am zis fie.Nu am fost sceptica datorita pretului,pentru ca sunt obisnuita sa gasesc lucruri ieftine si bune,ci datorita fostelor mele experiente cu produsele Nivea.Vreau sa va spun ca am ramas cu totul uimita cand am descoperit cat de bine se intelege tenul meu cu ea.La 2 ore dupa ce am cumparat-o si m-am dat cu ea senzatia de "scoarta de copac" disparuse complet.De atunci am folosit-o zilnic si ma gandesc serios daca sa mai cumpar sau nu iarna aceasta  Intense Riche.
   Cand a vazut Maria mea cu ce ma dau pe fata mi-a zis ca o arunca,ca imi umplu tenul cu chimicale si mi-l distrug,dar mie nu mi se pare asa grav.Pielea este foarte elastica si nu prezinta a fi suferit.
    Voiam sa va intreb daca ati incercat aceasta crema si ce parere aveti despre ce a zis Maria,partea cu chimicalele.Chiar m-a pus pe ganduri.Stiti ceva in legatura cu asta?Eu nu stiu sa citesc lista de ingrediente asa ca pentru mine inseamna un mare zero barat.
   Astept raspunsurile voastre si sper ca v-a facut placere sa  va scriu.Poate daca primesc raspunsuri pozitive o sa o mai inlocuiesc pe Maria cand si cand..
   Cu drag,
          V.

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com