Pentru ca-si permite!

By | 10/08/2011 05:39:00 p.m.
Buna!
Astazi mi-am luat o zi de vacanta de la prea obositoarea perioada prin care trec si mi-am permis sa incep dimineata prin a-mi termina ultima carte pe care am achizitionata.De ce?Pentru ca-mi permit!Lucru pe care l-am invatat foarte bine in acest ultim roman.
"Pentru ca-si permite "este un roman din Colectia Chic a editurii Humanitas si este scris de Bridie Clark.Aceasta este prima cate a ei pe care eu am reusit sa o citesc,dar cu siguranta vor urma multe altele.Dupa saptamani intregi de carti psihologice care tratau avaritia,conditia omului sarac sau iubirea patimasa,mi-am rezervat 3 zile(joi,vineri si azi) pentru a ma cuibari si a devora acest spumant roman.


















Cartea sta pe biroul meu inca de la inceputul lui septembrie,cred ca pentru a ma face sa ma simt prost ca nu am timp sa o deschid.
Despre ce se vorbeste in propozitie:
    Cartea vorbeste despre povestea de dragoste a lui Claire Tulman,fica unul renumit poet si profesor universitar si o pictorita.Inca din copilarie Claire este inconjurata de lumea artelor,dar ea alege literatura,insa nu pentru a o scrie,ci pentru a edita si a propulsa spre succes orice candidat la renumele de scriitorul anului/mileniului/al lumii intregi.Isi incepe cariera sub ocrotirea unuia dintre cei mai buni prieteni ai tatalui sau,iar cand acesta isi anunta iesirea la pensie Claire se decide sa-si schimbe si ea putin viata,asa ca accepta oferta noului ei iubit,tipul dupa cae suspinase intreaga perioada a colegiului,de a o prezenta unuia dintre cei mai mari editori ai perioadei respective:Vivian Grant...Totul pare a se fi implinit,doar ca schimbarile majore de-abia acum incep.Cartea este din seria celor pe care daca le incepi nu le poti lasa din mana pana nu le citesti.
O recomand?Cu toata increderea!Este o lectura placuta,de cocktail,cum imi place sa le spun cartilor care le citesti pentru amuzament.Nu este genul de carte care transmite un mesaj,asa ca daca sunteti in cautare de carti care sa transmita mesaje nu o cumparati.Cel mai probabil o sa o recitesc din 10 in 10 ani,cu aceiasi placere nebuna.

Voi ce mai cititi?

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com