La o discutie..

By | 10/09/2011 01:30:00 p.m.
Buna!
Astazi vreau sa va vorbesc despre orice.De cateva zile ma tot intreb ce sa scriu.De machiaje nu am mai avut timp,unghiutele arata cam asa:

Eu le zic "unghiute fericite" deoarece in aceasta zi mohorata ele sunt inca pline de viata si imi transmit si mie o stare de bine.
Saptamana care a trecut a fost una foarte aglomerata,una cum nu-i doresc nimanui,pentru ca dupa aceea va avea nevoie de 3-4 zile de recuperare(cam asa cum fac eu) .Cred ca tot ce imi doresc in acest moment este o ciocolata calda,un semineu si o carte buna.Sunt prea pretentioasa?M-am gandit sa ies afara,in frig,dar imediat mi-am alungat acest gand.O sa-mi petrec restul zilei stand la birou si invatand,citindu-va pe voi si poate urmarind cate un film,asa din cand in cand.
Voi cum o sa va ocupati ziua de azi?
P.S:Melodia zilei de azi:


Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com