NOTD & new make-up

By | 10/23/2011 10:22:00 a.m.
Neata!!!!
Astazi o sa va prezint prin cateva poze(ave telefoanelor cu camera foto cu multi mp) machiajul pe care l-am purtat ieri.Un machiaj usor,natural,dar care imi scoate ochii in evidenta:



Si intr-o alta poza va arat noile mele unghiute,pe care mama reusit sa mi le faca aseara cand imi povestea cat de fericita este ca v-a placut postarea ei.Mi-a vorbit vreo 2 ore despre cat de dragute sunteti si despre faptul ca i-ati dat curaj,ca nu se astepta la pareri pozitive,bla,bla....
Vreau sa va multumesc pentru cum ati primit-o pe mama in comunitatea voastra.Ati facut un om fericit!
Mi-a mai spus de altfel ca o sa se gandeasca serios la a mai scrie ,asa ca exista posibilitatea ca in urmatoarea perioada sa fie prezenta cu cate o postare,doua.
Si acum poza:
Este un model simplu dar care mie-mi face viaa foarte usoara.Oja e aplicata in 2 straturi,deci a fost usor sa nu le stric pana sa se usuce,iar "modelul" este realizat cu oja pentru model si este acoperit cu lac transparent pentru a avea o rezistenta mai buna.

Voi ce ati mai facut?La ploiesti vremea este inchisa,lucru care astazi imi place deoarece asociez zilele inorate cu cele de odihna,si exact asa o voi simti pe aceasta.
Gata cu vorbaria.Merg sa fac muffins pentru ca ale mele colege s-au plans ca vor si ele.
Ciao!!!
Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com