Perfect Liner Automatic by KKcenterhk.com

By | 8/17/2011 09:39:00 a.m.
Buna!

Astazi o sa va prezint noul meu liquid liner pe care cei de la KKcentrhk.com au fost draguti si mi l-au trimis.
Coletul a ajuns muuult mai dvreme decat ma asteptam,lucru care m-a bucurat(l-am considerat un cadouas de ziua mea).
Sa va povestesc despre el.Vine ambalat cam asa:
Nu sunt eu o fana  animal print ,dar ambalajul mi-a placut super mult.



 Pentru inceput vreau sa va spun ca nu prea am experiente cu tusurile tip carioca(le prefer pe cele cu pensula),dar acesta nu mi-a facut probleme.Ieri l-am ridicat de la posta,si evident ca tot ieri l-am si incercat.Curiozitatea ma rodea prea tare ca sa-l las nedesfacut.Hihi!
Varful este ,asa cum am spus mai sus,tip carioca,cu varf subtire care permite crearea de linii subtiri(voi, fetelor care puteti trage linii subtiri sigur ati fi super incantate de el).
Pana o sa ma obisnuiesc cu el o sa-mi ia ceva timp.Despre calitate va pot spune ca raportul calitate-pret este mai mult decat satisfacator.Liner-ul nu este waterproof,asa ca se sterfe(sau intinde) la contactul cu apa.Trebuie sa aveti grija si daca aveti ticul de a va scarpina la ochi,pentru ca acesta nu rezista nici la transfer,cel putin la mine nu a rezistat.Nu l-am folosit pe un primer,de ce sa mint...o sa il folosesc si o sa va povestesc daca isi schimba conditia in cazul in care este aplicat peste un primer...

Machiajul la care am folosit liquid liner-ul:



















 
Daca doriti sa aflatin mai multe detalii puteti face asta accesand site-ul celor de la kkcenterhk.com .

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com